خوش‌قیمت‌ترین گوشی های سامسونگ

لست سکند

در آستانه معرفی s22 ، سری جدید از پرچمداران سامسونگ در ادامه ارزان ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های این برند معرفی خواهند شد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سامسونگ، سری گلکسی S22 در اوایل ماه فوریه معرفی می‌شود، اما به دلیل کمبود جهانی تراشه و وضعیت غیرقابل پیش‌بینی بازار، تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گوشی‌های سه میلیون تومانی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A02s اکنون سه میلیون و 549 هزار تومان است. این گوشی از میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ به شمار می‌رود که برای کسانی که تنها نیاز به برقراری تماس و حضور در شبکه‌های اجتماعی دارند، بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

برادر بزرگ این دستگاه، گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A03s است که اکنون به قیمت سه میلیون و 649 هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد. مزیت این گوشی نسبت به ای02 این است که ظرفیتی دوبرابر، 64 گیگابایتی، دارد و از یک رم 4 گیگابایتی نیز بهره برده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با پنج میلیون تومان چه گوشی سامسونگی بخریم؟

گوشی‌های موبایل گلکسی M12 و گلکسی A12 سامسونگ، با فاصله کمی به بازار عرضه شده‌اند و قیمت و امکانات مشابهی دارند. A12 که قدیمی‌تر است، چهار میلیون 49 هزار تومان به فروش می‌رسد و ام 12، چهار میلیون و 10 هزار تومان قیمت دارد. از تفاوت‌های این دو دستگاه می‌توان به اندروید 11 گوشی جدیدتر اشاره کرد.

A22 نیز یک گوشی اقتصادی اما با قابلیت 5G است. این گوشی با ظرفیت 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به قیمت‌های پنح میلیون و 25 هزار تومان و و 5 میلیون و 249 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

گوشی سامسونگ شش میلیون تومانی

گوشی موبایل سامسونگ M31 به قیمت شش میلیون و 199 هزار تومان، به فروش می‌رسد. گوشی سامسونگ گلکسی M31 به عنوان جایگزینی برای سامسونگ گلکسی M30s معرفی شد تا راه تولید گوشی‌های میان رده با ویژگی‌های قابل توجه را ادامه دهد.

دوربین‌های چندگانه، دوربین سلفی قدرتمند و نمایشگر شفاف در کنار پشتیبانی از قدرت پردازشی مناسب برای اجرای برنامه‌ها جزو ویژگی‌هایی هستند که گوشی سامسونگ M31 همه آن‌ها را گرد هم آورده تا مشتریان گوشی‌های میان رده را به سمت خود بکشاند. گفتنی است که پشتیبانی از باتری قدرتمند نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول میان‎رده است.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز