فروش خودرو کلوت با قیمت قطعی

ژیوار

مکث موتور شرایط فروش خودرو کلوت با قیمت قطعی را اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیانی که قصد خرید کلوت مکث موتور را دارند می‌توانند از امروز، یکشنبه 8 خرداد ماه ساعت 10 صبح با مراجعه به سایت این خودروساز ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بیشتر از بازار خودرو:

در این طرح فروش کلوت پیکاپ دو کابین، دو دیفرانسیل با دنده دستی مدل 1401 در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی با قیمت قطعی 987 میلیون تومان عرضه شده است. متقاضیان باید مبلغی معادل 493 میلیون و 500 هزارتومان را به عنوان پیش‌پرداخت و مابقی وجه خودرو را در زمان تحویل بپردازند. گفتنی است موعد تحویل خودرو طبق گفته مکث موتور 90 روزه خواهد بود.

دریان سفر امید

لازم به ذکر است که ثبت‌نام تنها در سایت مکث موتور انجام می‌شود و اولویت با افرادی است که زودتر کد رهگیری از طریق سرشماره 1660 برایشان پیامک شود. متقاضیان باید بدانند پس از دریافت کد رهگیری تنها 48 ساعت فرصت دارند تا مبلغ تعیین شده را به حساب مکث موتور واریز کنند در غیر این صورت ثبت‌نام این افراد کنسل خواهد شد.

فرد متقاضی باید 18 سال سن داشته باشد همچنین هر کد ملی مجاز است فقط یکبار در این طرح شرکت کند. در صورتی که 72 ساعت پس از ثبت‌نام کد رهگیری را دریافت نکردید به منزله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

خریداران فقط می‌توانند از طریق نمایندگی‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز مدارک خود را تحویل دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : مکث موتور
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز