نتیجه قرعه کشی خودرو کی مشخص می شود ؟

لست سکند

با آغاز به کار سامانه تخصیص یکپارچه خودرو، حدود چهار میلیون نفر متقاضی برای شرکت در قرعه‌کشی انواع خودرو در این سامانه با هم رقابت را آغاز کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ثبت‌نام گروه خودروهای سایپا، ایران‌خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور و آرین پارس موتور که از 27 اردبهشت ماه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شده بود، ساعت 9 صبح سه‌شنبه 3 خردادماه به پایان رسید.

به گفته عبدالله توکلی لاریجانی مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، قرعه‌کشی 38 نوع خودرو ارائه شده از سوی 5 خودروساز کشور در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، روز دوشنبه 9 خردادماه انجام خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

از 27 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه که مدت یک هفته‌ای برای ثبت‌نام مشخص شده بود، برخی کاربران با اختلال سامانه مواجه بودند؛ ولی با هر مشکلی که برای سامانه رخ داده، بالاخره 4 میلیون نفر توانسته‌اند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

با توجه به گفته وزارت صنعت و معدن مبنی بر حذف قرعه‌‌کشی‌ها با انتقال خودروها به سامانه فروش یکپارچه، این وزارتخانه تاکید کرد که چند ماه برای نهایی شدن تکمیل اصلاح ساختار زمان لازم است و در این مدت سعی می‌شود نحوه قرعه‌کشی شفاف‌تر و عادلانه‌تر باشد تا مانع از دلالی و سوداگری برخی افراد شده و خودرو به افرادی برسد که واقعا به آن احتیاج دارند.

چگونگی مشاهده نتایج قرعه‌کشی در سایت

برای مشاهده وضعیت متقاضی در قرعه‌کشی نیازی به مراجعه سایت خودروسازی‌ها نیست و متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه 9 خرداد، بعد از ورود به سایت تخصیص یکپارچه خودرو، به قسمت قرعه‌کشی مراجعه و طرح ثبت‌نامی خود را مشاهده کنند. در همین بخش وضعیت ثبت‌نامی هر شرکت‌کننده قرعه‌کشی، قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتورایران خودروسایپاکرمان موتورگروه بهمنمدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز