فروش حواله خودرو ممنوع ؛ خریداران مراقب باشند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با مشخص شدن نتیجه منتخبین طرح فروش ویژه ایران خودرو و سایپا و اعلام پیامکی این خبر به آن‌ها از همین دیروز موج عظیمی از آگهی‌های فروش حواله خودرو در سایت‌های بازاریابی اینترنتی منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، اگرچه در لیست شرایط خرید خودرو در طرح فروش ویژه ایران خودرو و سایپا از ممنوعیت فروش امتیاز خودرو به عنوان یکی از شروط اصلی خرید یاد شده بود اما از همین دیروز و با روشن شدن نتیجه لاتاری بزرگ خودروسازان، بسیاری از متقاضیان خرید با ادامه همان روند سابق دلال‌گونه که سال‌ها تیشه به ریشه بازار خودرو زده، حواله خودروهای خود را در سایت‌های بازاریابی اینترنتی منتشر کرده‌اند.

این در حالیست که واگذاری تحت هر عنوان از جمله فروش حواله یا فروش امتیاز ‌فروش فوق‌العاده خودروسازان، در قالب قرعه‌کشی ویژه ایام عید سعید فطر، ممنوع است.

در همین راستا، دو شرکت خودروساز در پی قرعه‌کشی اخیر در فروش فوق‌العاده اطلاعیه‌ای را صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انجام قرعه‌کشی فروش فوق‎العاده ۲۵ هزار دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در تاریخ ۱۷ خرداد ۹۹ و گروه خودروسازی سایپا در ۱۸ خرداد ۹۹، ضمن هشدار به خریداران امتیاز این خودروها به‌استحضار می‌رساند:

راز آسمان پایتخت

۱- بر اساس مصوبات کمیته خودرو که با حضور دستگاه‌های نظارتی از جمله «دادستانی کل کشور» و «سازمان بازرسی کل کشور» به دو خودروساز ابلاغ شده است، به هیچ عنوان امکان صلح یا فروش خودرو به صورت وکالتی تا یکسال وجود ندارد.

۲- سند خودروی واگذار شده به مدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، لذا امکان فروش تا پایان دوران ترهین وجود ندارد.

۳- پلاک واگذار شده از سوی پلیس راهور به فرد مشمول، به هیچ عنوان قابل انتقال به غیر نیست و مسئولیت هرگونه کشف تخلفات بر عهده دارنده پلاک انتظامی می‌باشد.

۴- خودروی واگذار شده صرفا با تطبیق مدارک هویتی به فرد ثبت‌نام کننده دارای مشخصات ثبت شده، تحویل داده خواهد شد.

شایان ذکر است، لوح فشرده مرتبط با اسامی افراد منتخب در این دوره از قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده، از سوی خودروسازان به دستگاه‌های نظارتی تحویل شده و امکان هیچ‌گونه دخل و تصرف در آن وجود ندارد.

بر این اساس به تمامی هموطنان عزیز هشدار داده می‌شود که مراقب سودجویی کلاهبرداران باشند.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودروسایپا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز