فروش اقساطی فیدلیتی

فروش اقساطی فیدلیتی در فرنام خودرو

خودروی چینی فیدلیتی، یکی از خودروهای خاص چینی است که بلافاصله پس از ورود به بازار ایران، مورد استقبال قرار گرفت. بهمن خودرو با عرضه این خودرو به بازار، موفق به فروش بالایی در سال اول حضور این خودرو در ایران شد. این روزها فروش اقساطی فیدلیتی آغاز شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی این خودروی چینی و بررسی شرایط فروش اقساطی فیدلیتی پرداخته است.

چرا فیدلیتی؟

فیدلیتی، یکی از خودروهای پرفروش کراس اوور یا نیمه شاسی چینی در بازار ایران است. این خودرو در اندک مدتی از حضور در بازار ایران توانسته به فروش خوبی دست یابد. این خودرو در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه شده است و از نظر فضای داخلی برای سرنشینان و فضای صندوق برای استفاده خانواده‌های ایرانی کاملا مناسب است. دیگر آپشن‌های هیجان‌انگیز فیدلیتی نیز برای خریداران جذاب است. برای نمونه، این محصول بهمن خودرو دارای سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، کنترل کروز، گرمکن صندلی، ترمز پارک برقی، هشدار دهنده عدم رانندگی در بین خطوط و چهار ایربگ است.

پیشرانه استفاده شده در این خودرو از نوعی است که بیشتر خودروسازان داخلی نیز از آن استفاده می‌کنند. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو بر اساس تکنولوژی AVL اتریش بهره می‌برد و همین مزیت، خیال مشتری را از بابت دسترسی راحت به لوازم یدکی و تعمیرکار ماهر آسوده کرده است. گروه بهمن خودرو نیز از آن دسته شرکت‌های ایرانی است که در خدمات پس از فروش پیشتاز بوده و همه این عوامل، فیدلیتی را به یک خودرو مناسب برای خرید در ایران تبدیل کرده است.

فیدلیتی - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

چرا خرید اقساطی فیدلیتی؟

انتخاب روش خرید به صورت نقدی یا اقساطی به سلیقه و بودجه هر فرد بستگی دارد. به دلیل اینکه فیدلیتی از جمله خودروهای لوکس به شمار می‌رود، مشتری باید در خرید نقدی قیمت بالایی را به فروشنده بپردازد که در توان بسیاری از افراد نیست. در این حالت، بهترین گزینه، استفاده از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی است.

با استفاده از روش فروش اقساطی فیدلیتی می‌توان با یک پیش پرداخت، به صورت فوری صاحب خودرو شد و در ادامه ضمن استفاده از خودرو، به صورت ماهانه اقساط آن را پرداخت کرد. در واقع با روش خرید اقساطی، مشتری برای صاحب خودرو شدن و خرید خودرو مورد علاقه خود معطل پول نمی‌ماند.

همچنین با توجه به میزان تورم در کشور و امکان افزایش قیمت خودرو به دلایلی همچون افزایش نرخ ارز، خرید اقساطی خودرو همیشه برای خریدار صرفه اقتصادی دارد و نوسانات قیمت، مانع خرید آن نخواهد شد.

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی در «فرنام خودرو»

فرنام خودرو، یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت، فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن برای همه متقاضیان فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و ماشین‌های وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

فرنام خودرو تلاش کرده است که فروش اقساطی فیدلیتی را نیز بر اساس شرایط هر مشتری به صورت مجزا تعیین کند. در این روش از فروش، مشتری می‌تواند در چارچوب قوانین فرنام خودرو، مقدار پیش پرداخت، مقدار اقساط و بازه پرداختی اقساط را تعیین کند تا قرارداد بر اساس این موارد نوشته شود. البته نباید فراموش کرد که تعداد اقساط نمی‌تواند از 30 قسط بیشتر باشد.

برای استفاده از فرصت فروش اقساطی فیدلیتی باید با مراجعه حضوری به شرکت فرنام خودرو یا تماس با کارشناسان فروش شرکت، استعلام قیمت انجام داد. در ادامه و برای تحویل خودرو باید مدارکی مانند مدارک هویتی و شخصی، مدارک شغلی و حقوقی و مدارک سکونتی را به کارشناسان فرنام خودرو تحویل داد. در صورت تکمیل بودن مدارک و پرداخت مبلغ اولیه، خودرو در همان روز به مشتری تحویل داده می‌شود. برای پرداخت اقساط نیز نیاز به ارائه چک صیادی است و اعتبار بانکی فرد باید توسط سیستم بانکی تایید شود. چک‌های اقساط می‌تواند به نام شخص خریدار یا به نام هر شخص دیگری باشد.

علاقه­‌مندان به خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت فرنام خودرو به آدرس farnamkhodro.com مراجعه کنند  یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

فروش اقساطی فیدلیتی در فرنام خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز