چرا قیمت رزرو هتل های مشابه، متفاوت است؟

رزرو هتل
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اولین چیزی که بعد از بازکردن سایت‌های رزرو هتل به چشم‌ می‌خورد، تفاوت قیمت آن‌هاست. این اختلاف قیمتی جایی عجیب‌تر می‌شود که دو هتل با ستاره‌های یکسان، اختلاف قیمتی فاحشی دارند. اما علت این همه تفاوت چیست؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ممکن است هنوز هم برخی ندانند اختلاف قیمت هتل‌ها دقیقا به خاطر چیست. خصوصا زمانی که در شهری مانند مشهد بخواهید هتلی را رزرو کنید که در جای جای آن انواع هتل‌ها وجود دارد. دلایل بسیار زیادی برای این تفاوت‌ها می‌توان ذکر کرد. اما بیان این نکته ضروری است که تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی، باید از قوانین خاصی درباره قیمت‌گذاری پیروی کنند که در صورت توجه نکردن به آن، توسط بازرسان مواخذه خواهند شد.

دلایل اختلف قیمت رزرو هتل چیست؟

اولین و اصلی‌ترین دلیل اختلاف قیمت هتل‌ها، به امتیاز آن برمی‌گردد. هتل‌ها با توجه به امکانات‌شان، امتیازبندی می‌شوند و به اصطلاح، ستاره دریافت می‌کنند. معمولا هرچقدر تعداد ستاره‌های هتل بیش‌تر باشد، امکانات و خدمات آن نیز بهتر خواهد بود.

مسئله دوم، به مکان هتل وابسته است. در صورتی که هتل در مرکز شهر باشد، طبیعتا قیمت آن چند برابر سایر هتل‌ها خواهد بود. علاوه بر این، اگر دسترسی از هتل به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی راحت باشد و یا نزدیک مراکز زیارتی و یا سیاحتی قرار گرفته باشد، قیمت آن بیش‌تر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

رزرو هتل

تنوع اتاق‌های یک هتل، مورد سومی است که بر قیمت رزرو هتل تاثیرگذار خواهد بود. هتل‌ها هرچقدر تنوع بیش‌تری در اتاق‌ها داشته باشند، قیمت بیش‌تری خواهند داشت. برای مثال یک اتاق ممکن است دارای جکوزی باشد. این تفاوت‌ها نشان از احترامی است که هتل به سلیقه مشتری می‌گذارد. بنابراین دست مسافر در انتخاب اتاق موردعلاقه‌اش بازتر خواهد بود و قاعدتا باید با توجه به امکانات درخواستی، پول بیش‌تری پرداخت کند.

چهارمین مورد موثر در تفاوت قیمت رزرو هتل ‌ها، نام برند آن‌ است. بعضی از هتل‌ها از برندشان پول در می‌آورند. مانند خیلی از محصولات خانگی یا برندهای معروف تلفن همراه. هرچقدر هتل‌ها قدیمی و شناخته‌شده‌تر باشند، قیمت‌شان نسبت به نمونه‌های تازه‌کار بیش‌تر خواهد بود.

امکانات غذا از عوامل مهمی است که قیمت هر هتل را تعیین می‌کند. جدای از سرویس صبحانه که برای تمامی هتل‌ها مشترک است، برخی هتل‌ها سرویس ناهار و شام را نیز ارائه می‌کنند. علاوه بر این، کیفیت غذا نیز از عوامل تعیین‌کننده در اختلاف قیمت هتل‌ها است.

ششمین و آخرین مورد، بین‌المللی بودن یا نبودن هتل است. امکانات و ضوابط هتل‌های بین‌المللی با سایر هتل‌ها بسیار تفاوت دارد. حداقلی‌ترین تفاوت، تسلط کارکنان آن به زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با مسافران خارجی است. بنابراین هتل بین‌المللی گران‌تر از هتل‌‌های عادی خواهد بود.

شما برای رزرو اینترنتی هتل و دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانید با شماره 02179515 تماس بگیرید یا به سایت سفرانه مراجعه کنید. در ادامه قیمت رزرو هتل‌ را در برخی شهرهای ایران مشاهده می‌کنید:

رزرو هتل

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز