عملکرد 6 ماهه سامانه بیمه سی / تمرکز بیشتر روی بیمه درمان تکمیلی و بیمه نامه های غیر اجباری

بیمه تکمیلی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سامانه بیمه سی به عنوان یکی از سامانه های قدیمی مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اولین استارتاپ دارای مجوز برخط از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عملکرد ماهه اول سال 1402 را منتشر کرد. در ادامه ضمن بررسی خلاصه ای از عملکرد این سامانه با چالش های بازار آنلاین بیمه کشور نیز آشنا می شویم.

سامانه بیمه سی-کاماپرس

تمرکز روی بیمه درمان تکمیلی برای همه

اگرچه بیمه شخص ثالث همچنان بیشترین سهم از بین بیمه نامه های موجود را در بازار آنلاین بیمه به خود اختصاص داده است و بیشتر سامانه های بیمه ای تمرکز بیشتری روی این بیمه نامه اجباری دارند اما سامانه بیمه سی از ابتدای سال 1402 تمرکز خود را روی برخی از بازارهای بیمه ای و به خصوص بیمه های غیر اجباری افزایش داده است. از این میان می توان به بیمه درمان تکمیلی اشاره کرد که ارزش آفرینی بیشتری می تواند در بین آحاد مختلف مردم ایجاد کرده و بخش عمده ای از دغدغه های این روزهای ایرانیان از بابت هزینه های بالای درمان را کاهش دهد.

از همین رو در سامانه بیمه سی شاهد راه اندازی بخش استعلام بیمه درمان تکمیلی برای شرکت های کوچک مانند استارتاپ ها و شرکت های فناور و دانش بنیان بوده ایم. شاید در سال های گذشته فقط شرکت های بزرگ می توانستند بیمه درمان تکمیلی را برای کارکنان خود مهیا کنند اما با این اقدام بیمه سی، تمام شرکت ها با حداقل 5 نفر کارمند می توانند بر اساس نیازهای خود از بیمه سی استعلام گرفته و بیمه درمان تکمیلی مورد نظر خود را با بهترین پوشش ها و کمترین هزینه ها خریداری کنند.

همچنین عموم مردم ایران حتی بدون داشتن بیمه پایه، به صورت انفرادی و یا همراه با اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار بگیرند.

راز آسمان پایتخت

سامانه بیمه سی-کاماپرس

بیمه های جدیدی که امسال به بیمه سی اضافه شده اند

علاوه بر بخش استعلام بیمه درمان تکمیلی برای شرکت های کوچک، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و فناور، سامانه بیمه سی امسال بیمه نامه های متفاوتی چون بیمه نامه آتش سوزی طرح اصناف را برای خرید آنلاین بیمه نامه آتش سوزی برای تمام صاحبان مشاغل و دارندگان مغازه و مراکز تجاری به آسانترین شکل ممکن را فراهم کرده است.

همچنین فروش آنلاین بیمه نامه مسئولیت مدنی هیات های عزاداری در قبال شرکت کنندگان نیز از ابتدای سال 1402 به لیست بیمه نامه های آنلاین این سامانه اضافه شده است.

سامانه بیمه سی-کاماپرس

راه اندازی بخش اعلام آنلاین خسارت

بخش اعلام آنلاین خسارت نیز از امسال به سامانه بیمه سی اضافه شده است و تمام مشتریان این سامانه می توانند در صورت تصادف، بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق این امکان سایت، تصادف خود را اعلام کرده و منتظر مراجعه کارشناسان خسارت برای برآورد هزینه ها باشند. این بخش با همکاری سامانه های کارشناسی و ارزیابی خسارت به سایت بیمه سی اضافه شده است.

خلاصه آماری عملکرد 6 ماهه بیمه سی

سامانه بیمه سی در 6 ماه نخست 1402 تعداد بیمه نامه های موجود خود را از 8 مورد به 11 مورد افزایش داده است. با توجه به استقبال خوبی که از بیمه نامه های جدید شده است، میزان سهم بازار بیمه سی در بازار آنلاین بیمه کشور افزایش یافته است.

بیشتر خریداران بیمه در سامانه بیمه سی شامل رده سنی 30 تا 50 سال می شوند و بیش از 90 درصد خریداران بیمه نامه مرد هستند.

بیمه سی علاوه بر فروش آنلاین بیمه، مشاوره تلفنی و آنلاین خود را نیز با استفاده از کارشناسان این سامانه برقرار کرده است و بیش از 500 مشاوره بیمه ای به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان و عموم مردم داده شده است.

میزان بازاریابان ثبت نام شده و فعال در سامانه بیمه سی نیز نسبت به مدت مشابه در سال 1402 دو برابر شده است.

چشم انداز بیمه سی

بیمه سی بر اساس برنامه کاری مشخص شده و چشم انداز تدوین شده تلاش می کند تا همچنان با تمرکز روی فروش بیمه نامه های غیر اجباری همانند آتش سوزی و درمان تکمیلی بخشی از مشکلات جامعه در زمینه پوشش بیمه ای را مرتفع کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز