عملکرد مکمل پمپ چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

خرید مکمل پمپ از داروخانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هنگامی‌که در حال تمرین هستید، بدن شما در تلاش است تا خون‌رسانی به اندام‌های تحت‌فشار را افزایش دهد. به‌این‌ترتیب بدن می‌تواند مواد مغذی را به اندام‌های آسیب‌دیده برساند و آن‌ها را ترمیم کند. این مواد مغذی هم برای حین تمرین و هم برای بعد از تمرین ضروری هستند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از داروخانه روشا، مصرف هم زمان سه مکمل کراتین، بتا آلانین و پمپ و تاثیر آن بر روی بدن بسیار قابل توجه است و می‌توانید هر سه این مکمل را در کنار همدیگر استفاده کنید.

مکمل پمپ (PUMP) عملکرد بدن را افزایش می‌دهد و ریکاوری را سرعت می‌بخشد. البته این مکمل می‌تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد. در ادامه این مقاله بیشتر درباره عملکرد مکمل پمپ و فواید آن با شما صحبت می‌کنیم.

مصرف مکمل‌های قبل از تمرین، ترکیبات و مواد مغذی زیادی را در اختیار سلول‌های بدن شما می‌گذارند تا انرژی کافی در طول تمرین را داشته باشید. مکمل‌های پمپ، کراتین و بتاآلانین برای افزایش انرژی در طول تمرین استفاده می‌شوند.

مکمل پمپ چیست؟

مکمل پمپ مکملی است که خون‌رسانی به اندام‌های بدن را افزایش می‌دهد. مکمل پمپ آمینواسیدهای محرک دارد و باعث پمپاژ خون در بدن می‌شود. وقتی هم که خون‌رسانی در رگ‌ها افزایش یابد رگ‌ها بزرگ‌تر می‌شوند. البته رگ‌ها در بخش‌هایی از بدن که چربی کمتری دارد مشخص می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

بدون شک، هیچ‌چیز رضایت‌بخش‌تر از دستیابی به یک پمپ قوی برای تورم رگ نیست، اما آیا می‌دانستید که این پمپ رشد عضلات را نیز تقویت می‌کند؟

هر فردی که به‌طور حرفه‌ای ورزش می‌کند مطمئناً برای بزرگ شدن عضلاتش این کار را انجام می‌دهد.

گذشته از مزایای ذهنی و زیبایی‌شناختی مرتبط با پمپ، چیزی که ممکن است ندانید این است که دستیابی به اوج گشادشدن عروق از رشد عضلانی جدید پشتیبانی می‌کند. پمپ که ازنظر علمی به‌عنوان پرخونی ناشی از ورزش شناخته می‌شود برای ایجاد یک محیط مساعد برای رشد عضلات حیاتی است.

افراد برای تقویت بدن قبل از تمرین از مکمل‌های پمپ استفاده می‌کنند. وقتی یک پیمانه پمپ را قبل از هر تمرین مصرف کنید منجر به تمرینات و نتایج بسیار بهتر می‌شود.

استفاده از مکمل پمپ قبل از تمرین باعث افزایش جریان خون، بهبود تمرینات و تسریع ریکاوری می‌شود.

عملکرد مکمل پمپ چگونه است؟

اکنون، احتمالاً از خود می‌پرسید که پمپ چگونه باعث رشد عضلات جدید می‌شود. آزاد شدن اکسید نیتریک شل شدن ماهیچه‌های صافی که رگ‌های خونی را می‌پوشانند تسهیل می‌کند و درنتیجه مجرای رگ خونی (فضای میانی رگ خونی که خون در آن جریان دارد) را گسترش می‌دهد.

با انبساط لومن، جریان خون افزایش می‌یابد و درنتیجه اتساع عروق به اوج می‌رسد. پلاسمای خون کانال اولیه‌ای است که از طریق آن مواد مغذی، اسیدهای آمینه، تستوسترون، هورمون رشد(GH)  و فاکتور رشد شبه انسولین 1 (IGF-1) به عضلات گرسنه شما می‌رسند. بنابراین، با تغذیه بیشتر عضلات مقادیر زیادی از کاتالیزورهای مختلف عضله سازی را مستقیماً به سلول‌های عضلانی سخت‌کوش خود منتقل می‌کنید. حذف آمونیاک و سایر متابولیت‌ها به بدن‌سازان اجازه می‌دهد تا سریع‌تر بین ست‌ها ریکاوری کنند و تکرارهای بیشتری را انجام دهند. این موضوع می‌تواند منجر به محرک رشد بهتر و رشد تطبیقی در پاسخ به آسیب‌های کوچک در سطح فیبر عضلانی شود. دستیابی به حداکثر گشادشدن عروق همچنین به بدن شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت آمینواسیدها و مواد مغذی متابولیزه شده را که از تغذیه قبل و بعد از تمرین شما مشتق شده‌اند، به عضلات ببرد و آن‌ها را مستقیماً به ماهیچه‌های هیپرتروفی شما منتقل کند که باعث بهبود و رشد عضلات می‌شود.

خرید آنلاین مکمل پمپ از داروخانه -کاماپرس

مزایای استفاده از مکمل پمپ

در ادامه دلایل بیشتری برای اینکه بدانیم چرا باید مکمل پمپ مصرف کنیم را برای شما بیان می‌کنیم.

  1. استقامت

یک مکمل پمپ برای حفظ عضلات شما ضروری است. اصطلاح علمی پمپ “هیپرمی” نامیده می‌شود که فقط فرآیند رساندن خون غنی از اکسیژن به ماهیچه‌هایی است که در حال حاضر مشغول به کار هستید. ماهیچه‌ها برای عملکرد به اکسیژن نیاز دارند، خون اکسیژن را به ماهیچه‌ها می‌رساند، ماهیچه‌ها وزنه‌ها را بلند می‌کنند و آن‌ها را پایین می‌آورند. بنابراین استفاده از پمپ باعث می‌شود که بتوانید وزنه‌های سنگین‌تری بلند کنید.

  1. رساندن مواد مغذی به بدن

معمولاً مردم به دنبال مکمل‌هایی هستند که اندازه ماهیچه‌ها و عضلات آن‌ها را افزایش دهند. چگونه “پمپ” این کار را انجام می‌دهد؟ خوب، پاسخ این سؤال اینجاست. خون غنی از اکسیژن که به سمت عضلات جریان می‌یابد، مواد مغذی عضله ساز را نیز تأمین می‌کند. هرچه ماهیچه‌ها مواد مغذی بیشتری دریافت کنند، بیشتر می‌توانند ریکاوری و ساخته شوند. پس عملکرد عضلات بهتر می‌شود و عضلات رشد می‌کنند.

  1. کاهش خستگی

همه افراد در حال انجام تمرین زود خسته می‌شوند و تمرینات خود را نصفه رها می‌کنند تا بتوانند سریع به خانه رفته و استراحت کنند. دلیل این موضوع هم ایجاد اسیدلاکتیک بعد از تمرین در عضلات است. اسیدلاکتیک می‌تواند یک قاتل بزرگ دستاوردهای تمرینی باشد و باعث شود نتوانید حرکات تمرینی خود را تکرار کنید. درد عضلات بعد از تمرین هم به همین علت است. خوشبختانه مکمل پمپ به‌عنوان یک درمان در نظر گرفته می‌شود. پمپ می‌تواند با افزایش جریان خون و تحویل مواد مغذی به عضلات به‌سرعت عضلات در حال تمرین را سم‌زدایی کند. این موضوع به حذف اسیدلاکتیک در طول تمرین کمک می‌کند و حتی می‌تواند درد روز بعد را از بین ببرد. به همین دلیل است که بدن شما معمولاً با بازگشت زودتر به باشگاه احساس بهتری دارد.

  1. انبساط عضلانی

وقتی پمپ مصرف می‌کنید خون‌رسانی به عضلات بیشتر می‌شود، درنتیجه عضلات باید بزرگ شوند تا جا برای این میزان خون داشته باشند. پمپ درواقع بافت فاسیال عضلانی را گسترش می‌دهد، به‌عبارت‌دیگر عضله را کش می‌دهد تا برای افزایش عملکرد و خون‌گیری بیشتر منبسط شود.

  1. ظاهر خوب عضلات

وقتی پمپ می‌کنید عضلات شما بزرگ و خوش‌فرم می‌شوند، به همین دلیل بهتر است از ظاهر آن‌ها لذت ببرید.

مکمل پمپ برای افزایش پمپاژ خون و تقویت آن طراحی شده است. مانند زمانی که قبل از تمرین قهوه می‌خورید، اما پمپ این احساس را شدیدتر به شما می‌دهد که منجر به تمرینات بهتر می‌شود.

افراد برای تقویت قبل از تمرین از مکمل‌های پمپ استفاده می‌کنند. البته مکمل‌های پمپی هم هستند که معمولاً بدون محرک بوده و برای تمرینات شبانه عالی هستند.

 خرید  مکمل پمپ از داروخانه روشا-کاماپرسچگونه بهترین مکمل‌های قبل از تمرین را برای پمپ انتخاب کنیم؟

حالا که با مزایای مکمل پمپ آشنا شدیم و فهمیدیم که این مکمل‌ها ارزش خرید را دارند باید بدانیم که چگونه می‌توان یک مکمل پمپ خوب انتخاب کرد. برای انتخاب یک مکمل پمپ مناسب به موارد زیر توجه کنید:

دوز مناسب مواد فعال: در مکمل پمپ به دنبال دوزهای تحقیقاتی ال سیترولین، ال-آرژنین و بتائین باشید.

تست شخص ثالث در صورت امکان: محصولاتی را انتخاب کنید که توسط افراد دیگر آزمایش شده و جواب داده‌اند.

قیمت: حتماً در هنگام خرید به قیمت محصول دقت کنید. گرانی و ارزانی یک محصول نشان‌دهنده کیفیت بالا و یا بی‌کیفیتی آن نیست.

شما می‌توانید مکمل‌های قبل از تمرین و یا بعد از تمرین را خریداری کنید. معمولاً افراد مکمل‌های قبل از تمرین را ترجیح می‌دهند. مکمل‌های قبل از تمرین به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بلافاصله پس از مصرف عملکرد فرد را افزایش داده و یک جلسه تمرین بهتر را به او ارائه می‌دهند. درحالی‌که بیشتر پمپ‌های قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی از مواد تقویت‌کننده عملکرد هستند، برخی از آن‌ها بر روی ترکیبات اکسید نیتریک (NO) تمرکز دارند.

مکمل‌های پمپ قبل از تمرین از بسیاری جهات برای کاربر مفید هستند. در اثر استفاده از این مکمل‌ها تولید نیتریک اکسید افزایش می‌یابد که منجر به اتساع عروق و افزایش عروق می‌شود. این بدان معنی است که رگ‌های شما درواقع گشاد می‌شوند و خون، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را به ماهیچه‌هایی که به آن‌ها نیاز دارند می‌رسانند. این فرآیند منجر به عملکرد بهتر، رشد و بهبود عضلات می‌شود. در ضمن، عضلات شما حجیم می‌شوند و پتانسیل جذب مواد مغذی را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز