علامت اختصاری میلگرد تمامی کارخانه ها ی معتبر چیست ؟ + قیمت آهن آلات 17 دی 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بهترین روش‌ها برای خرید آهن آلات باکیفیت و دارای درجه‌بندی کیفی مشخص، آشنایی با علامت اختصاری میلگرد تمامی کارخانه ها است؛ این موضوع سبب می‌شود تا خریداران بدون سردرگمی، خرید معتبری داشته باشند. افزایش تولید محصولات تقلبی در کشور سبب شده تا کارخانه‌های مهم از این روش برای شناساندن محصولاتشان به خریداران استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از میلگردهای غیرمعتبر سبب بروز خسارت‌های زیادی می‌شود زیرا میزان مقاومت هر مقطع فولادی به کارخانه تولیدکننده مرتبط خواهد بود. حک علامت اختصاری میلگرد تمامی کارخانه ها سبب می‌شود خریداران، مقطع فولاد را با اطمینان خرید کنند.

به طور معمول حروف مشخصه برای میلگرد آجدار به صورتی است که میلگرد آج دار مارپیج 340 با علامت جی و سایز 350 این مقطع با علامت ال نشان داده می‎شود. بر روی میلگرد آجدار جناغی سایز 400 علامت سی انگلیسی و بر روی سایز 420 این مقطع علامت انگلیسی اچ حک می‎شود. میلگرد آجدار سایز 500 نیز با حرف اس و بر روی سایز 520 آن حرف انگلیسی اف حک شده است.

البته گفتنی است که حرف آخر مندرج بر روی میلگرد نشانگر فرآیند تولید آن است که اگر حرف انگلیسی تی بر روی آن حک شده باشد به روش ترمکس تولید شده است، اگر بر روی آن آ انگلیسی باشد به صورت آلیاژسازی تولید شده و اگر میلگردی به روشی غیر از خنک‌کاری و برگشت تحت کنترل تولید شده باشد بر روی آن حرف انگلیسی یو قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت مقاطع فولادی در بازار آهن‌آلات چگونه بود؟

بازار میلگرد طی روز پنج‌شنبه 100 تا 300 تومان کاهشی شد و قیمت میلگرد آجدار نیز با دو هزارتومان کاهش همراه بود. قیمت روز ورق آهن، گالوانیزه، رنگی و روغنی در عمده مبادی فروش ثابت اعلام شد. قیمت روز پروفیل آهن نیز اصلاحی بود و با کمی کاهش به 28 هزار و 200 تومان رسید. قیمت انواع لوله فولادی نیز در بازار کاهشی اعلام شد و برخی مبادی فروش نیز ثبات قیمت اعلام کردند.

با توجه به نوسانات مقاطع فولادی و در برخی اوقات کاهش این مقاطع در بازار آهن‌الات در ادامه قیمت روز آهن‌آلات بررسی شده است:

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز