عرضه اولیه صندوق بازنشستگی فولاد کی انجام می‌شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

درحالی که ده روز از اظهارات مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد مبنی بر عرضه اولیه این صندوق در بورس می گذرد، رئیس مرکز روابط ‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در توییتر خود، قول عرضه اولیه این صندوق را به بازار سرمایه داد.
«حامد شمس» با اشاره به ورود شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد به بورس گفت: با ورود این شرکت پس از شستا به بازار سرمایه، بازده دارایی‌های بازنشستگان این صندوق افزایش می یابد.
تاکید رئیس مرکز روابط ‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد در شرایطی انجام می شود که چهاردهم اردیبهشت سالجاری رضا مسرور، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد هم از ورود این شرکت به بورس با هدف افزایش بازده دارایی‌های صندوق فولاد خبر داده بود و اعلام دوباره این خبر از سوی یکی از مسوولان وزارت تعاون به معنای عزم این وزارتخانه برای حضور شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد در بازار سرمایه است.

صندوق بازنشستگی فولاد یک ماه دیگر بورسی می شود

به گفته مسرور، شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد در ماه آینده وارد بازار سرمایه می شود و در واقع این شرکت قرار است شرکت‌های تابعه را وارد بورس کند چون براساس تصمیم گیری مسوولان این شرکت، ورود هوشمندانه به بازار سرمایه، مناسب‌ترین رویکرد در راستای افزایش بازده دارایی‌های صندوق است.

درباره عرضه های اولیه بخوانید:

بنا به اعلام برنا در همین راستا، مقرر شده است که شرکت فولاد تجارت دالاهو به عنوان شرکت سرمایه گذاری صندوق نسبت به بورسی شدن شرکت‌های تابعه و سرمایه گذاری در بازه زمانی تعیین شده اقدام کند.
تاسیس صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد به قبل از انقلاب و سال ۵۳ باز می گردد، این صندوق یکی از صندوق های بازنشستگی در کشور است که زیر نظر شرکت ملی فولاد ایران قرار دارد . حدود ۲۰درصد  از مالکیت این صندوق در اختیار سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است و بیش از 90 هزار بازنشسته مستمری بگیر دارد.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز