تاریخ عرضه اولیه سهام زر ماکارون مشخص شد

یک مقام مسئول در بازار سرمایه از عرضه اولیه سهام زر ماکارون در روزهای آخر اردیبهشت ماه یا روزهای ابتدای خردادماه سالجاری خبر داد.

به گزارش کاماپرس گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران، در پاسخ به سوال  در خصوص آخرین وضعیت سهم های عرضه اولیه‌ای و زمان انجام آن گفت: ما قطعا” این هفته عرضه‌اولیه ای نخواهیم داشت، ان شاءالله در صورت درج شرکت زر ماکارون تا اواخر هفته بعد و انجام گزارشگری های مالی و سایر تعهدات این شرکت، تا اواخر اردیبهشت و نهایتا هفته نخست خرداد ماه شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه خواهد شد.

گودرزی در گفتگو با کانال عرضه‌اولیه در خصوص میزان عرضه و سرمایه این شرکت گفت: قرار است 12درصد از سهام این شرکت 1600 میلیارد ریالی، بزودی عرضه اولیه شود.

وی تصریح کرد: البته تعهداتی هم برای عرضه سهم بعد از عرضه اولیه اخذ شده و در واقع بعد از عرضه‌اولیه، عرضه سهم از سوی سهامدار عمده قطع نخواهد شد.

شرکت صنعتی زرماکارون، در زمینه تولید و بسته‌بندی انواع محصولات فرآوری شده غلات، باهدف تولید انواع محصولات در بالاترین سطح کیفیت، افزایش توان تولید و توسعه فرهنگ مصرف غذای سالم، فعالیت می‌کند.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید 

برخی از افتخارات این شرکت عبارتست از:

– کسب اولین مدال افتخار صادرات کشور در سال ۱۳۹۴

-کسب لوح و تندیس صادر کننده ممتاز ملی در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶

– کسب لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی در روز گرامیداشت صنعت و معدن در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۹۱ ۱۳۹۳

– کسب لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده از سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان – در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۸۷، ۱۳۸۸، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴

– کسب عنوان سرآمد صنعت ماکارونی ایران ۱۳۹۳و ۱۳۹۴

– کسب لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد ملی در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴و ۱۳۹۶

– دریافت ۷ نشان سیب سلامت

انتهای پیام

مرتبط با : زرماکارون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “تاریخ عرضه اولیه سهام زر ماکارون مشخص شد

  1. غلامرضا رهنما گفته:

    سلام
    اگه 160میلیارد تومان رو بین حدود 2800000متقاضی بالقوه عرضه اولیه ,بخوان توزیع کنن حدود 57 هزار تومن به هر متقاضی میرسه. که صد البته اینقدرم نمیرسه.

    • امین گفته:

      160 میلیارد ک عرضه نمیشه! ده درصدش ( 16 میلیارد) عرضه میشه. ینی نفری چهار پنج هزار تومن میرسه با اون تعداد مشارکتی ک گفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز