شرکت پایگان سیل ایرانیان، ضامن امنیت کسب و کار شما است

تورهای مسافرتی لحظه آخر

وجه به پیشرفت صنعت و تکنولوژی و گسترش کارخانه ها و صنایع بیش از پیش در زمینه‌های امنیتی فعالان اقتصادی احساس نیاز می‌کنند.  پلمپ هایرامنیتی در این راستا می توانند به تشخیص دزدی یا آلودگی محموله چه عمدی و چه تصادفی کمک کنند.

به گزارش کاماپرس، پلمپ های امنیتی عموما برای امن کردن بارکش تریلرها،کانتینر های وسایل نقلیه،مخازن شیمیایی،بارکش های خطوط هوایی بدون گمرک و انواع پلمپ و پلمپ کنتور استفاده می شوند.

معمولا آنها یک راه ارزان درصورت مشاهده دستکاری برای نفوذ در داخل فضاهای حساس در نظر گرفته می شوند.

لذا شرکت پایگان سیل ایرانیان با درک این ضرورت‌ها از سال 77 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پلمپ‌‌های امنیتی آغاز نمود و با ایجاد خطوط تولید انواع پلمپ‌های پلاستیکی توانست بعنوان اولین تولید کننده پلمپ در ایران پاسخگوی نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد.

به جهت گذار از تولید تناوبی به تولید مداوم و در راستای کاهش قیمت تمام شده محصول در سالهای بعد، مدیران شرکت با لحاظ کردن لزوم گسترش مجموعه و دستیابی به بازراهای جدید، احداث خط تولید پلمپ های سیم بکسلی (کابلی) و پلمپ کانتینری و همچنین پلمپ چرخشی را در دستور کار خود قرار دادند و با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فنی شرکت‌های خارجی، تولید انبود این محصولات آغاز شد.

راز آسمان پایتخت

شرکت پایگان سیل ایرانیان، پیشرو در تولید پلمپ در خاورمیانه

درواقع فلسفۀ وجودی این شرکت، ارتقاء سطح امنیت در کلیه زمینه‌های صنعت و خدمات و مشارکت در توسعه اقتصادی کشور است و از بزرگترین اهداف شرکت پایگان سیل ایرانیان، افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی انتظارات و نیازهای آنان، ارتقاء سطح کیفیت و امنیت محصولات و تنوع بخشی آنهاست.

این شرکت آفرینش نیازهای جدید برای مشتریان و خلق فضاهای جدید کسب و کار در سالهای آتی بعنوان شرکتی سرآمد و پیشرو در تولید پلمپ در خاورمیانه شناخته شود.

شرکت پایگان سیل ایرانیان بعنوان تولیدکننده انواع پلمپ های امنیتی در راستای اهداف سازمان ها و شرکت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی اعم از دولتی و خصوصی و برای حفاظت از کمیت و کیفیت محصولات و یا خدمات و همچنین حفظ بهداشت محصولات و یا حتی حفاظت از محیط حمل و نگهداری آنها، ایفای نقش می نماید.

برخورداری از پلمپی مناسب و استاندارد، نه تنها منجر به ارتقاء سطح ایمنی و کنترل خواهد شد، بلکه می‌تواند مانند مهر در نامه‌ها، موجب شناسایی و تمایز محموله‌ها نیز باشد.

علاوه بر جنبه امنیتی، جنبه تبلیغاتی استفاده از پلمپ با لوگو و نام شرکت ها نیز بخشی از توانایی این محصول در صنعت، همواره مورد توجه و استقبال بوده است.

قابل ذکر است در حال حاضر صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، مخابرات، صنعت سیمان، صنایع غذایی، لبنی، دارویی و بهداشتی، شرکت‌های بازرسی، صنعت حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی، شرکت های کشتیرانی و خدمات بار دریایی، گمرک، ادارات و سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ادارات میراث فرهنگی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … استفاده از پلمپ را بعنوان یک کالای ضروری در فرآیندهای اصلی قرار داده‌اند.

موارد مهم هنگام خرید پلمپ امنیتی

هنگام خرید پلمپ امنیتی باید در نظر داشته باشید که فاکتورهای زیادی روی کاربرد و کارآمدی پلمپ‌ها تاثیر دارد.

برخی از جوانبی که باید در نظر داشته باشید عبارت است از:

  • نوع و سبک محفظه ای که قصد پلمپ کردن آن را دارید.
  • دمای محیطی که محفظه مورد نظر شما در آن قرار میگیرد.
  • فشارها و تماسهایی که پلمپ در معرض آن قرار دارد.
  • فرایند های لجستیکی و مراحل کاری صورت گرفته باید در نظر گرفته شود.
  • مدیریت و کنترل نحوه شماره گذاری پلمپ‌ها

محصولاتی که امنیتی نیستند، با کمترین قیمت ممکن هم که باشند، به احتمال زیاد پاسخگوی نیاز شما هستند، اما کم کردن قیمت پلمپ ها، تنها به شرط حفظ امنیت و کیفیت آن قابل قبول است. قیمت پلمپ های امنیتی براساس تیراژ آن تعیین می گردد و بالا رفتن تیراژ منجر به پایین آمدن قیمت می شود. بنابراین اگر به دنبال کمترین قیمت پلمپ امنیتی هستید، بالاترین تیراژ مصرفی خود را خریداری کنید.

تنوع محصولات شرکت پایگان سیل ایرانیان مناسب برای همه صنایع و متناسب با بودجه شما می‌باشد و شما قطعا می‌توانید پلمپ مورد نظر خود را در دایره محصولات ما بیابید.

برای خرید پلمپ امنیتی با رجوع به سایت شرکت پایگان سیل ایرانیان و دیدن تصاویر سه بعدی پلمپ ها می‌توانید با آگاهی بالاتری پلمپ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز