شرکت های هواپیمایی خارجی ، در مسیرهای داخلی پرواز می کنند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پیگیری‌ها برای ورود ایرلاین‌های خارجی به منظور برقراری پروازهای داخلی در حال انجام است.

به گزارش کاماپرس، محمد محمدی‌بخش در این باره گفت: این اقدام قطعا به دلیل کمبود ناوگان است تا بتوانیم عرضه بلیت را در بازار افزایش دهیم.

وی افزود: این موضوع را در قالب یک بند در قانون برنامه هفتم پیگیری می‌کردیم که این پیشنهاد در مجلس به هر دلیلی رد شد اما در حال حاضر این پیگیری‌ها از مسیر دیگر در حال انجام است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه کلیت موضوع در مرحله بررسی‌های کارشناسی قرار دارد، گفت: و به طور قطع این اقدام ملاحظات خاص خود را خواهد داشت و باید با توجه به قوانین و مقررات بالادستی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا ایرلاین‌های خارجی نرخ‌های مصوب پروازهای داخلی را قبول می‌کنند تا به پروازهای داخلی ورود کنند، اظهار کرد: برای هر یک از مباحث مانند نرخ‌ها و مسائل امنیتی، ملاحظات خاص خودش در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: در این مرحله از بررسی‌ها نمی‌توان به جزئیات پرداخت و ایرلاین‌های خارجی نیز درخواست‌های خود را دارند که باید مورد توافق طرفین قرار بگیرد.

به نقل از ایلنا، وی در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده درباره فرصت شغلی برای نیروی کار داخلی با ورود ایرلاین‌های خارجی به پروازهای داخلی، بیان کرد: این نگرانی برای زمانی است که نیروی کار داخلی بیکار باشد، اما در حال حاضر تا رسیدن به 500 فروند هواپیما فرصت شغلی وجود دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز