شرایط مهاجرت کاری به انگلیس در سال 2023

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هرساله حدود 1/1 میلیون نفر به انگلستان مهاجرت می‌کنند. از این میزان حدود 332 هزار نفر به انگلستان مهاجرت شغلی کرده و ویزای کاری این کشور را دریافت کردند. به علاوه انگلستان کشوری با نیاز بالا به نیروی کار است؛ بنابراین این کشور می‌تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با بررسی سایت کاریابی بین المللی جام جم، شرایط مهاجرت کاری به انگلستان در سال 2023 را بررسی می‌کند.

مهاجرت شغلی به انگلستان

افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند، شرایط مناسبی برای مهاجرت شغلی به انگلستان دارند. علاوه بر تحصیلات دانشگاهی داشتن سابقه شغلی دیگر معیار برای دریافت جاب آفر در انگلستان است. سابقه شغلی مورد نیاز حداقل سه سال است. همچنین سابقه شغلی باید مرتبط با تحصیلات دانشگاهی باشد. در صورت دریافت ویزای کاری انگلستان فرد با پنج سال کار کردن در این کشور می‌تواند ویزای دائم دریافت کند و شهروند این کشور شود. در این صورت متقاضی می‌تواند پاسپورت انگلستان برای خود و خانواده‌اش دریافت کند.

شرایط تمکن مالی برای مهاجرت شغلی به انگلستان

علاوه بر دریافت پیشنهاد کاری از انگلستان، داشتن تمکن مالی نیز از شرایط دریافت ویزای این کشور است. میزان تمکن مالی هزار و 270 پوند است. اگر فرد به همراه خانواده خود قصد مهاجرت داشته باشد، 285 پوند برای همسر، 315 پوند برای فرزند زیر 18 سال و 200 پوند برای فرزند بالای 18 سال نیاز است.

بیشتر بخوانید:

سطح زبان انگلیسی

داشتن مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری به انگلستان الزامی است. آیلتس متداول‌ترین مدرک برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان است. عموما نمره آزمون آیلتس بستگی به شرایط مطرح شده از طرف کارفرما دارد. با این حال نمره مورد نظر معمولا حداقل 5/5 است.

مهاجرت کاری به انگلستان چه مزیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت به انگلستان، امکان دریافت ویزای همراه برای خانواده فرد متقاضی است. به علاوه پس از مدت کوتاهی کار در انگلستان فرد می‌تواند اقامت دائم را برای خود و خانواده‌اش دریافت کند. در بسیاری موارد اسکان فرد مهاجر در انگلستان رایگان است و نیازی به هزینه بابت مسکن وجود ندارد. از دیگر مزایای مهاجرت به انگلستان می‌توان به کوتاه بودن فرایند مهاجرت به انگلیس، امکان تحصیل رایگان فرزندان در مدرسه و کسب درآمد بالا اشاره کرد.

مجموعه‌های هلدینگ مهاجرتی کارینا، ویزا 724، کاریابی کاردار، آیدانیتو و موسسه ملک پور از مجموعه‌های مهاجرتی هستند که خدمات مهاجرت به انگلستان را ارایه می‌کنند. کارشناسان این مجموعه ها آمادگی دارند تا در زمینه مهاجرت به انگلیس به شما مشاوره دهند تا کمترین دغدغه را در این مسیر تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آیدانیتوکاریابی بین المللی جام جمکاریابی کاردارموسسه ملک پورهلدینگ مهاجرتی کاریناویزا 724
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز