شرایط سفر به بالی در نوروز 1403

سفر به بالی -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بالی، جزیره‌ای کوچک در میان هزاران جزیره اندونزی است که جاذبه‌های بی‌شمار تاریخی و طبیعی آن، سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به این منطقه می­‌کشاند.

به گزارش کاماپرس، سفر به بالی با توجه به جاذبه‌های منحصر به فرد آن – از سواحل خیره‌کننده، طبیعت جادویی، مزارع سرسبز برنج و آتش‌فشان‌های شگفت‌انگیز گرفته تا معابد و بناهای تاریخی باشکوه – دست کمی از سفری چند روزه به بهشت ندارد. بالی آنقدر زیبایی برای دیدن دارد که در تور بالی هرگز خسته نخواهید شد؛ با این حال، برای داشتن سفری آسان و بدون دردسر بهتر است که پیش از رزرو تور نوروز بالی، اطلاعاتی درباره این جزیره داشته باشید. این گزارش به ارائه راهنمای سفر به بالی و چگونگی رزرو تور بالی نوروز 1403 ‌پرداخته است.

تور بالی - کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به بالی

بالی یکی از هزاران جزیره مجمع‌الجزایر اندونزی است که در فاصله بسیار کمی از خط استوا قرار گرفته و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، در بیشتر ایام سال تحت تاثیر آب و هوای گرم و مرطوب استوایی است؛ از این رو انتخاب بهترین زمان از نظر آب و هوا برای داشتن سفری به دور از سرما و گرمای اذیت‌کننده حائز اهمیت است.

بهترین زمان سفر به بالی چه از نظر آب و هوایی و چه از نظر داغ بودن بازار تفریحات و سرگرمی‌ها، از اوایل بهار تا اواسط تابستان، یعنی از فروردین ماه تا اواسط تیر است؛ از این رو تور نوروز بالی برای سال 1403 گزینه ایده‌آلی برای مسافران ایرانی است.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای سفر به بالی

پس از تعیین بهترین زمان سفر به بالی باید برای تهیه مدارک ضروری و اخذ ویزای توریستی اندونزی اقدام کنید. ویزای توریستی این کشور به شکل الکترونیکی و آنلاین با اعتبار 60 روزه برای مسافران صادر می­شود و تا دو بار دیگر و هر بار به مدت 60 روز نیز قابل تمدید است.

سایر مدارک ضروری برای سفر به بالی شامل پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه، بلیط هواپیما، رزرو هتل، مدارک هویتی، مدارک تمکن مالی، بیمه مسافرتی و راهنمای سفر است. البته در صورت رزرو تور بالی، تمامی این موارد توسط آژانس مسافرتی انجام می‌شود.

سفر بالی -کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری بالی

جاذبه­ های بالی آنقدر زیاد است که احتمالا یک بار سفر برای دیدن همه آن‌ها کافی نخواهد بود؛ از این رو برای بازدید از حداکثر این جاذبه‌ها بهتر است که لیستی از بهترین جاذبه ‌های بالی تهیه کنید. برخی از مکان‌هایی که در تور بالی حتما باید از آن‌ها دیدن کنید، شامل مزارع پلکانی برنج در منطقه اوبود، بهشت کوهستانی باتور، پارک ملی بالی برات، ساحل کوتا، معبد اولون دانو براتان، معبد تیرتا امپول، معبد تانا لوط، پارک حیوانات و سافاری بالی، پارک آبی واتروبوم، سافاری پارک فیل‌ها و رفتینگ است.

غذاهای بالی

امتحان کردن غذاهای شرق آسیا مانند می گورنگ، گورنگ، ساته، ناسی کامپورببک بتوتو و رول بهاری، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر به بالی است، اما با توجه به هزینه‌ رستوران‌ها و کافه‌ها بهتر است که برای صرف هر وعده غذایی خود برنامه داشته باشید. در حال حاضر هزینه یک وعده غذا در یک رستوران معمولی در بالی حدود 100 هزار تومان تمام است.

رستوران‌های مطرح که در تور بالی می‌توانید سری به آن‌ها بزنید نیز شامل رستوران دریایی سگارا، رستوران ساردین، کافه گنگا کافی و رستوران پرینسیپل است.

تور بالی - کاماپرس

سیستم حمل و نقل و تردد در بالی

جزیره بالی، سیستم حمل و نقل پیشرفته‌ای ندارد و تنها گزینه برای گشت و گذار در آن، موتور برقی و تاکسی‌های عمومی است. در صورتی که موتورسواری بلد باشید، می‎‌توانید با حدود چهار دلار یک موتور اجاره کنید. البته در صورتی که مشکلی با هزینه‌ها نداشته باشید، می‌توانید از تاکسی‌های اینترنتی و تاکسی‌های آبی‌ رنگ بالی به نام بلوبرد (Bluebird) استفاده کنید.

بازارها و مراکز خرید بالی

خرید کردن در بالی، قدم زدن در پاساژهای لوکس با معماری‌های مدرن و استفاده از امکانات تفریحی و همچنین خرید یادگاری از بازارچه‌های رنگارنگ، لذتی است که فراموش نخواهید کرد. بالی، مملو از مراکز خرید و بازارهای متنوع برای افراد با سلایق متفاوت است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. برخی از مراکز خریدی که در تور بالی می‌توانید به آنها سر بزنید، شامل بازارچه‌ هنری در بالی، بازار هنری اوبود، مرکز خرید گالریا، مرکز خرید لیپو و مرکز خرید بالی کالکشن است.

تور بالی - کاماپرس

رزرو تور نوروز بالی با “آریاک سفر”

آریاک سفر، یک آژانس هواپیمایی معتبر و با تجربه در حوزه خدمات گردشگری اعم از اجرای تورهای متنوع به مقاصد داخلی و خارجی و سایر خدمات مسافرتی به دو شیوه حضوری و آنلاین است. این مجموعه با داشتن تیمی مجرب، تور بالی را با امکانات و قیمت مناسب برگزار می‌کند.

خدمات آریاک سفر شامل فروش آنلاین بلیط‌ هواپیما و قطار، رزرو هتل‌، اخذ ویزا، اجرای تور‌‌‌‌های انفرادی، گروهی و ویژه، چارتر‌های سالانه آنتالیا و استانبول، تور‌های لحظه آخری و آفری و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز