شرایط دریافت پاسپورت قبرس شمالی برای مهاجرت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دریافت پاسپورت قبرس شمالی برخلاف تبلیغات بسیاری از سایت‌ها و مجموعه‌ها، تنها از طریق ازدواج با یک فرد قبرسی امکان‌پذیر است؛ با وجود این، برای دریافت اقامت دائم قبرس شمالی از طریق دریافت کارت سفید راه‌های مختلفی وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت و سرمایه گذاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قبرس شمالی با برخورداری از مزایای متعددی از جمله امنیت بالا، هزینه‌های پایین زندگی، مالیات پایین و رشد اقتصادی بالا، یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت به ویژه برای ایرانی‌ها است. با وجود این، دریافت پاسپورت قبرس شمالی بدون ازدواج با یک فرد قبرسی امکان‌پذیر نبوده و تحت شرایطی افراد می‌توانند برای دریافت کارت سفید قبرس اقدام کنند. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط دریافت کارت سفید و پاسپورت قبرس شمالی می‌پردازد.

دریافت پاسپورت قبرس شمالی از طریق ازدواج

تنها راه دریافت پاسپورت قبرس ، ازدواج با یکی از تبعه این کشور است. در چنین شرایطی، با گذشت یک سال از ازدواج، به صورت خودکار و بدون هیچ قید و شرطی برای فرد پاسپورت صادر می‌شود. با داشتن پاسپورت قبرس شمالی برای سفر به ترکیه دیگر نیازی به اخذ ویزا ندارید. سفر به دیگر کشورها از جمله آمریکا، انگلستان، فرانسه، قطر، امارات و تانزانیا نیز با اخذ ویزا امکان‌پذیر است. هزینه صدور پاسپورا قبرس شمالی برای هر فرد نهایتا 100 یورو و کمتر تمام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

دریافت اقامت دائم و کارت سفید قبرس از طریق خرید خانه

با خرید خانه در قبرس شمالی ابتدا می‌توانید اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و به شکل سالیانه آن را تمدید کنید. پس از آن با اقامت برای 6 سال متوالی در قبرس، تحت شرایطی می‌توانید برای اخذ کارت سفید این کشور اقدام کنید. برخی از این شرایط در ادامه ذکر شده است؛

  1. اولا در طول 6 سال اقامت، فرد نباید برای بیش از 1080 روز از کشور خارج شده و مدت زمان هربار خروج می‌تواند حداکثر 40 روز باشد.
  2. هر فرد باید مطابق قوانین قبرس برای خود و خانواده‌اش ضمانت‌نامه دریافت کند.
  3. هر زن و شوهر باید از حداقل حقوق رسمی قبرس شمالی برخوردار بوده یا میزان این مبلغ برای یک سال را در حساب خود داشته باشد. این رقم به ازای هر فرزند زیر 18 سال، به میزان نصف حداقل حقوق رسمی محاسبه می‌شود.
  4. خانه فرد باید حداقل 125 هزار یورو یا معادل آن ارزش داشته باشد.
  5. نداشتن هرگونه بیماری عفونتی و سابقه کیفری به جز تخلفات راهنمایی رانندگی
  6. دریافت بیمه درمانی و سلامت مجاز قبرس شمالی

دریافت اقامت دائم و کارت سفید قبرس از طریق کار

دریافت کارت سفید قبرس شمالی از طریق کار نیز تحت شرایطی صورت می‌گیرد؛ اولا هر فرد باید 6 سال متوالی در قبرس اقامت داشته و در این 6 سال، فاصله ویزاهای کار یا کسب و کار صادر شده شخص کمتر از ۴۰ روز بوده باشد. دومین شرط لازم برای دریافت کارت سفید از این طریق اقامت فرد در خانه مناسب با استانداردهای بهداشتی و رفاهی بصورت استیجاری یا تملک است.

مشاوره پاسپورت قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

دریافت پاسپورت قبرس شمالی کار چندان راحتی نبوده و از طریق تحصیل، خرید خانه و سرمایه‌گذاری در قبرس امکان‌پذیر نیست. بنابراین باید توجه کنید که هرگونه وعده یا تبلیغات مبنی بر دریافت پاسپورت قبرس شمالی از این روش‌ها، واقعیت نداشته و امکان سوءاستفاده وجود دارد. از این رو بهتر است قبل از اقدام برای مهاجرت به قبرس یا دریافت اقامت این کشور به قصد اخذ پاسپورت، ابتدا با افراد متخصص و آگاه به این مسیر مشورت کنید.

مجموعه آسمان قبرس به عنوان یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان، خدمات ویژه‌ای را در این زمینه ارائه می‌کند. با انتخاب مجموعه آسمان قبرس می‎توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه برای پاسپورت قبرس شمالی و دریافت کارت سفید این کشور استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان قبرس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز