شرایط دریافت سریع ویزای شینگن

ویزای شینگن-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویزای شینگن امکان سفر به کشورهای اروپایی را فراهم می‌کند؛ البته با این توضیح که تفاوت‌هایی در رابطه با رویه‌ها و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا در این کشورها وجود دارد. همچنین بسیاری از افراد برای مهاجرت نیاز به داشتن سابقه ویزای شینگن دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی انواع ویزای شینگن و بررسی هزینه‌ها و مدارک مورد نیاز برای آن پرداخته است.

با ویزای شینگن به چه کشورهایی می‌­توان سفر کرد؟

ویزای شینگن برای اقامت کوتاه‌مدت در اروپا کاربرد داشته و صاحب آن می‌تواند به راحتی در منطقه شینگن سفر کند. شینگن کشورهای آلمان، هلند، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، اسلواکی، سوئد و چند کشور اروپایی دیگر را شامل می‌شود؛ با این حال باید در نظر داشت که صاحبان ویزای شینگن می‌توانند به راحتی با این ویزا به کشورهای غیراتحادیه شینگن نیز سفر کنند. افراد با داشتن این ویزا حق سفر به ترکیه، قبرس، بلغارستان، گرجستان و چند کشور دیگر را دارند.

ویزای شینگن-کاماپرس

راحت ­ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن

در شرایط کنونی، دریافت ویزای شینگن در بعضی از کشورها راحت‌تر است و به طور کلی شرایط دریافت ویزا تا حد بسیار زیادی متاثر از شرایط سیاسی و اقتصادی آن کشور است. با بررسی تعداد درخواست‌ها برای ویزا و آمار ویزاهای ریجکت‌شده، می‌توان نتیجه گرفت که سفارت‌های ایتالیا، اسپانیا و سوئیس سخت‌گیری کمتری نسبت به ایرانیان دارند و در مقابل، کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش و هلند قوانین سخت‌تری برای متقاضیان ایرانی در یپش گرفته‌اند؛ بنابراین متقاضیان در نظر داشته باشند که اگر دعوتنامه ندارند، از طریق این کشورها و به ویژه آلمان برای گرفتن ویزا اقدام نکنند.

راز آسمان پایتخت

ویزای شینگن-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن

متقاضیان باید اصل گذرنامه به همراه گذرنامه‌های قبلی، عکس پرسنلی، مدارک مالی، اصل و ترجمه سند ملکی و اصل و ترجمه مدارک شغلی و مدارک همسر را آماده کنند. همچنین در صورتی که یکی از فرزندان زیر 18 سال با یکی از والدین سفر می‌کنند، رضایت‌نامه محضری والد دیگر با ترجمه رسمی نیز ضروری است. همچنین داشتن دعوتنامه برای متقاضیانی از طریق کشور آلمان برای دریافت ویزای شینگن اقدام کرده­ اند، ضروری است.

انواع ویزای شینگن

افراد در صورتی که با هدف ترانزیت فرودگاهی، توریستی، بازدید از اعضای خانواده و دوستان، رویدادهای فرهنگی و ورزشی و امثال آن به اروپا سفر می‌کنند، به ویزای شینگن نیاز دارند. ویزای ملی شینگن برای افرادی که در یکی از کشورهای شینگن مشغول به تحصیل یا کار هستند یا اقامت دائم دارند، صادر می‌شود و این ویزا می‌تواند به صورت یک بار ورود یا چند بار ورود باشد. ویزای اعتباری منطقه محدود شینگن نیز فقط برای کشور صادرکننده ویزا معتبر است و دارنده آن، فقط اجازه ورود به بعضی از کشورهای مشخص‌شده را دارد.

افرادی که دارای ویزای اتحادیه شینگن هستند، می‌توانند حداکثر تا 90 روز در هر دوره شش ماهه در منطقه شینگن سفر داشته باشند و اقامت کنند. این ویزا می‌تواند به صورت یک بار ورود، دو بار ورود و چند بار ورود باشد. افراد با داشتن ویزای چند بار ورود به صورت نامحدود، می‌توانند در مدت زمان اعتبار ویزا وارد کشور مدنظر شده و از آن خارج شوند. افراد با داشتن ویزای سرزمین محدود می‌توانند فقط به کشوری که ویزا را صادر کرده است، سفر کنند و در آن اقامت داشته باشند.

مراحل دریافت ویزای شینگن

متقاضیان برای دریافت ویزای شینگن لازم است که به صورت آنلاین و به دقت فرم درخواست ویزا را تکمیل کنند و دو بار از آن پرینت بگیرند و امضا کنند. سپس باید از طریق سایت کنسولگری یا سفارت کشوری که قصد بازدید از آن دارند، در کشور محل اقامت خود وقت مصاحبه تعیین کنند. متقاضیان باید پاسپورت خود را در کنسولگری کشوری که قصد دریافت ویزای شینگن آن را دارند، بگذارند و در صورتی که افراد اطلاعات بیومتریک خود را قبلا برای ویزای اروپا ثبت نکرده باشند، باید اثر انگشت خود را در دفتر کنسولگری اسکن کنند.

ویزای شینگن-کاماپرس

هزینه ویزای شینگن

بزرگسالان برای دریافت ویزای شینگن ملزم به پرداخت 80 یورو هستند؛ در حالی که این مبلغ برای کودکان شش تا 12 سال 45 یوورو و برای کودکان زیر شش سال رایگان است.

دریافت آسان و تضمینی ویزای شینگن با سلام ویزا

با توجه به اینکه فرآیند ثبت درخواست و دریافت ویزا پیچیده و طولانی است و بسیاری از افراد، اطلاعات کافی از این مراحل ندارند، ممکن است سردرگم شوند. در این شرایط متقاضیان می‌توانند از طریق مجموعه مهاجرتی “سلام ویزا” که دارای کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در این زمنیه است، اقدام و در هزینه و زمان خود هم صرفه­‌جویی کنند. این مجموعه در زمینه‌هایی مانند اخذ اقامت، دریافت انواع ویزا و گرفتن وقت سفارت و مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته خدمات­‌رسانی می‌کند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس /https://salamvisa.org  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام ویزا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز