شرایط خرید اقساطی مایکروفر + 5 مدل پرفروش

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در خرید مایکروفر، علاوه بر نمای ظاهری و ظرفیت محصول، بهتر است به میزان گرمادهی، قابلیت یخ‌زدایی و تمیز شدن آسان نیز دقت کرد. وجود این محصول می‌تواند سرعت گرم‌کردن غذا و حتی پخت و پز را افزایش دهد؛ به همین جهت، گزینه مناسبی برای ادارات و منازلی است که کاربران پرمشغله دارند.

با توجه به تنوع قیمتی و امکانات مایکروفر، گزینه خرید قسطی می‌تواند راهگشا باشد. کاربران می‌توانند با درخواست وام تا سقف 50 میلیون تومان از سامانه دیجی پی، خرید این محصول را یرای خود آسان کنند. با ارائه تنها یک چک صیادی و مدارک شناسایی می‌توان از این وام، با سود 23 درصد بهره برد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شرایط خرید اقساطی 5 مایکروفر محبوب بازار می‌پردازد.

مایکروویو میگل مدل GMW 342

این مدل مایکروفر پاناسونیک با حدود قیمت 37 میلیون و 800 هزار تومان در لحظه تهیه این گزارش در بازار موجود است. برای خرید این محصول می‌توان با تهیه وام 40 میلیون تومانی از سامانه دیجی پی اقدام کرد. برای بازپرداخت این وام طی 12 ماه، ماهانه حدود 3 میلیون و 763 هزار تومان نیاز است. این محصول با ظرفیت مطلوب 34 لیتری، از گنجایش بسیار خوبی برخوردار است. در کنار عملیات گرم کردن غذا، می‌توان از این محصول به عنوان سرخ‌کن بدون روغن نیز بهره برد.

1-کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD67MB

این مدل مایکروفر پاناسونیک حدود 20 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. و در رنگ مشکی موجود است. این محصول با قابلیت گریل کردن، پخت ترکیبی و تنظیم برنامه پخت، امکاناتی بالاتر از گرم کردن صرف غذا به کاربر ارائه می‌دهد. این محصول با ظرفیت 27 لیتری، حدود 900 وات ظرفیت مایکروفر و 1350 وات ظرفیت گریل دارد. برای تهیه این محصول می‌توان درخواست وام 20 میلیون تومانی خود را در سامانه دیجی پی ثبت کرد. با این تفاسیر، مبلغ 1 میلیون و 880 هزار تومان قسط ماهانه به مدت 12 ماه برای کاربر در نظر گرفته می‌شود.

2-کاماپرس

مایکروویو شارپ مدل R-340

این مدل مایکروفر شارپ با قیمت حدودی 13 میلیون و 700 هزار تومان یکی دیگر از محصولات باکیفیت موجود در بازار است. ظرفیت بالای این محصول با گنجایش 32 لیتری، آن را به گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. درخواست وام 15 میلیون تومانی برای خرید این محصول کفایت می‌کند. در این صورت پرداخت ماهانه به مدت 12 ماه، مبلغ 1 میلیون و 411 هزار تومان می‌تواند بازپرداخت این وام را تکمیل کند.

3-کاماپرس

مایکروفر هادسون مدل MV-130

این مدل مایکروفر هادسون حدود 9 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و یکی از محصولات مقرون به صرفه بازار به حساب می‌آید. این محصول با ظرفیت 30 لیتری، قابلیت گریل کردن غذا را نیز دارد. 8 برنامه پخت نیز، به کاربر این امکان را به کاربر می‌دهد تا تا متناسب با نوع غذا، با خیالی راحت عملیات غذا را به صورت اتوماتیک به دستگاه بسپارد. این محصول را می‌توان با درخواست وام 10 میلیون تومانی، خریداری کرد. اقساط 9 ماهه این محصول، ماهانه 1 میلیون و 220 هزار تومان خواهد بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالزپاناسونیکدیجی پیدیجی کالامیگل
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز