بهترین مایکروویو برای استفاده در ادارات خصوصی

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماکروویو یکی از ابزارهای کمکی است که وجودش در ادارات و شرکت‌های خصوصی می‌تواند نعمتی باشد. عموما زمان صرف ناهار در اداره‌های خصوصی، مشخص و محدود است و کارمندان تایم ناهار خود را در محیط اداره می‌گذرانند؛ از این رو وجود ماکروویو می‌تواند گزینه مناسبی جهت رفاه حال کارمندان باشد. در تهیه این محصول، با توجه به محدودیت فضایی محیط آشپزخانه، بهتر است به ابعاد این محصول توجه داشت. دراین میان استفاده از ماکروویوهایی با توان مصرفی استاندارد، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های برق ادارات خصوصی شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین مایکروویو برای استفاده در اداره‌های خصوصی می‌پردازد.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

این مایکروویو با وزن حدودی 12 کیلوگرم، 25 لیتر ظرفیت دارد. این محصول با پهنای 485 و ارتفاع 287 میلی متری طراحی شده و فضای نسبتا کمی را اشغال می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه از نوع دیجیتال لمسی است و کارمندان به راحتی می‌توانند در کمترین زمان ممکن، تنظیمات گرم کردن غذای خود را انجام دهند. این مدل مایکروویو با قیمت حدودی 7 میلیون و 490 هزار تومان در هنگام تهیه این گزارش در فروشگاه‌های آنلاین قابل دسترس است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مایکروویو هایسنس مدل H20MOWS4

این مدل مایکروویو صفحه نمایش دیجیتال و لمسی دارد و از این رو، با ظاهر شیک خود، نمای آشپزخانه اداره را زیباتر می‌کند. ظرفیت داخلی این محصول 20 لیتر است و به راحتی پاسخگوی نیاز کارمندان اداره‌های خصوصی است. این محصول با وزن 9.8 کیلوگرم 455 میلی لیتر پهنا و 261 میلی لیترارتفاع دارد. این مدل مایکروویو با قیمت حدودی 6 میلیون و 100 هزار تومان، از لحاظ قیمتی یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

2-کاماپرس

مایکروویو پاناسونیک مدل HM/NN/ST34

این محصول با توان مصرفی 800 وات، گزینه کم مصرفی محسوب می‌شود. پهنای این دستگاه 485 و ارتفاع آن 287 میلی لیتر گزارش شده است. همچنین این محصول با ظرفیت 25 لیتر و وزن 12 کیلوگرمی، می‌تواند تمامی نیازهای کارمندان را برطرف کند. این مدل مایکروویو با قیمت حدودی 8 میلیون و 490 هزارتومان در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود.

3-کاماپرس

مایکروویو کنوود مدل MWM25

این مدل مایکروویو کنوود، در رنگ استیل و مشکی عرضه می‌شود؛ استیل بکار رفته در این محصل ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردارد است. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به وزن سبک آن اشاره کرد؛ این مایکروویو حدود 4 کیلوگرم وزن دارد و با 25 لیتر ظرفیت، دستگاه استانداردی برای محیط های اداری محسوب می‌شود. این مدل مایکروویو حدود 10 میلیون و 430 هزار تومان قیمت دارد.

4-کاماپرس

مایکروویو جی پلاس مدل GMW – M425S

ظرفیت این مایکروویو حدود 42 لیتر گزارش شده و به همین دلیل مناسب اداره‌های خصوصی با کارمندان زیاد است. این محصول با پهنای 553 و ارتفاع 327 میلی متری، حدود 441 میلی متر عمق دارد و از لحاظ ابعادی فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های قبلی نیاز دارد. این مدل مایکروویو جی پلاس با وزن 15 کیلوگرمی، با قیمت حدودی 9 میلیون و 550 هزار تومان در رنگ نقره‌ای موجود است.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکجی پلاسدیجی کالاهایسنس
رایانه کمک
آریاپی
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز