شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی با پرداخت یک ساله

ژیوار

عموما خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک نسبت به ماشین لباسشویی‌های دوقلو و سطلی، در اولویت قرار دارد؛ اما گاهی بعد مالی قضیه و هزینه بیشتر ماشین لباسشویی اتوماتیک، افراد را به سمت خرید ماشین لباسشویی‌های سطلی سوق می‌دهد.

خبر خوب برای کاربرانی که با مشکل کمبود بودجه روبرو هستند، امکان خرید قسطی لوازم خانگی در قالب وام بدون ضامن است. سایت دیجی پی نیز در این زمینه با ارائه وام تا سقف 50 میلیون تومان خرید کالا بدون نیاز به ضامن، به رونق کسب و کار فعالان در این حیطه و نیاز کاربران توجه داشته‌است. سود سالانه 23 درصد در نظر گرفته شده و تنها با ارائه چک صیادی بنفش می‌توان از وام‌های این مجموعه بهره برد.

کاماپرس در این گزارش با بررسی 5 مدل ماشین لباسشویی، به شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی با اقساط یک ساله می‌پردازد.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401

در هنگام تهیه این گزارش این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 44 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شود. برای خرید این لباسشویی می‌توان درخواست وام 50 میلیون تومانی کرد. در این شرایط کاربر می‌تواند با پرداخت 4 میلیون و 700 هزارتومان در هر قسط، این وام را تسویه کند.
این محصول با ظرفیت 10.5 کیلوگرمی طراحی مدرنی دارد و امکان شستشوی تخصصی لباس‌ نوزادی و مشکی، بدون آسیب به الیاف پارچه و رنگ آن فراهم شده است.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-PD107W

این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 33 میلیون و 330 هزارتومان حدود 10.5 کیلوگرم ظرفیت دیگ دارد. مناسب‌ترین گزینه برای خرید این ماشین لباسشویی، درخواست وام 40 میلیون تومانی است. در این صورت اقساط ماهانه 3 میلیون و 763 هزارتومان خواهد بود.
این ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا، امکان افزودن لباس، حین کار را دارد و در کنار آن، چروکی نیز بر روی لباس‌ها ایجاد نمی‌کند؛ از این رو مناسب کسانی است که علاقه مند به اتوکشی لباس نیستند.

2..-کاماپرس

ماشین لباسشویی هاردستون مدل WME9214

این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 29 میلیون و 860 هزارتومان به رنگ سفید عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند با درخواست وام 30 میلیون تومانی، تجربه خرید قسطی این محصول را داشته باشند. اقساط ماهانه نیز 2 میلیون و 822 هزارتومان به مدت یک سال خواهد بود.
این محصول از سیستم شستشوی سریع برخوردار است و در مواقع ضروری، خیلی زود می‌تواند لباس‏ ها را شسته شده به کاربر تحویل دهد. ظرفیت دیگ این محصول نیز 9 کیلوگرم و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است.

ماشین لباسشویی هاردستون مدل WME9214-کاماپرس

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWM 6940 S

این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 25 میلیون و 900 هزارتومان، حدود 9 کیلوگرم ظرفیت دیگ دارد. دریافت وام 20 میلیون تومانی، می‌تواند بخش زیادی از هزینه خرید این محصول را تأمین کند. در این صورت کاربر با پرداخت 1 میلیون و 881 هزارتومان می‌تواند این وام را به صورت کامل بازپرداخت کند.
سیستم شستشوی اولیه در این محصول، قوی‌ترین لکه‌های ممکن بر روی بافت پارچه را از بین می‌برد. همچنین امکان شستشوی لباس‌های ضخیم و حجیم نیز در این دستگاه فراهم شده است.

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWM 6940 S-کاماپر

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پیدیجی کالا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان