شرایط ثبت نام وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 8 میلیون تومانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسته پذیرندگان بانک پارسیان طرح تسهیلاتی است که برای دارندگان دستگاه کارت خوان فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی این مجموعه تدارک دیده شده است. براساس این طرح، پذیرندگان و دارندگان کارت خوان‌ها و درگاه اینترنتی بانک پارسیان امکان درخواست وام این طرح تا چهار برابر معدل سپرده خود را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت بانک پارسیان در صورتی امکان درخواست طرح تسهیلاتی بسته پذیرندگان را دارند که حداقل میانگین حساب مورد نظر را ایجاد کرده باشند. سقف این وام 300 میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود. نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد. پذیرندگان و افراد واجد شرایط می‌توانند تسهیلات مذکور را به صورت یکجا در سررسید شش ماه بازپرداخت کنند یا اقساط این وام را طی 60 ماه بپردازند. لازم به ذکر است در صورتی که متقاضیان نتوانند این تسهیلات را دریافت کنند امکان انتقال امتیاز آن را به دیگران دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. جمع کل اقساط 507 میلیون و 428 هزار و 480 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات نیز به 207 میلیون و 428 هزار و 480 تومان می‌رسد.

مزایای کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان

دارندگان دستگاه کارت خوان فروشگاهی یا درگاه پرداخت اینترنتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ضمن تمرکز روی فروش ماهیانه خود و درخواست برای تسهیلات یادشده امکان برخورداری از مزایای دیگری را هم دارند. تسهیل در شرایط افتتاح حساب جاری با دسته چک، پوشش‌های بیمه‌ای رایگان و بهره مندی از تخفیف پرداخت حق بیمه در «طرح بیمه اهالی» از این مزایا است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 8 میلیون تومانی

  1. ابراهیم گفته:

    سلام،
    بنده فاقد کارت خوان هستم،و اینکه ضامن چند تا و چطور ضامنی میخاد.متقاضی وام ۳۰۰ میلیونی هستم.ممکنه راهنمایی کنید.باسپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز