ثبت نام وام 50 میلیونی بانک سرمایه با اقساط یک میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک سرمایه بر مبنای ترویج فرهنگ قرض الحسنه، خلق ارزش و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «نسیم سرمایه» را خلق کرده است. سقف این وام به 50 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط 1 میلیون و 128 هزار و 953 تومان است. کل سود وام به 4 میلیون و 189 هزار و 731 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 54 میلیون و 289 هزار و 731 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

هدف از ایجاد بانک سرمایه و برخی از دستاوردهای آن را بدانید

بانک سرمایه سال 1384 مجوز آغاز فعالیت خود را دریافت کرد. هدف از تاسیس این بانک ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آن‌ها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و به کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه ان برای تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است.

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی 97، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و …. را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سرمایه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ثبت نام وام 50 میلیونی بانک سرمایه با اقساط یک میلیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز