وام 200 میلیون تومانی خرید کالای بانک ملت با بازپرداخت ۳ ساله

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک ملت برای تحقق اهداف حمایت از تولید ملی و رشد اقتصادی، طرح تسهیلاتی «حامی» را تبیین کرده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان است و مشتریان با آن امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه به متقاضیان خرید کالا تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند که نیاز به سپرده گذاری قبلی ندارد. اشخاصی که مایل به استفاده از این تسهیلات بانک ملت هستند؛

  • باید به نمایندگی‌ها یا درگاه اینترنتی تولیدکننده یا نمایندگی فروش منتخب حاضر در طرح مراجعه کرده و پیش فاکتور کالای مورد نظر را بگیرند.
  • سپس این افراد باید به شعبه بانک مراجعه داشته باشند و تسهیلات حامی ویژه تولیدکننده مربوطه را درخواست کنند.
  • بعد از تکمیل مدارک اولیه، شعبه اهلیت و ظرفیت سنجی متقاضی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
  • در صورت تکمیل بودن پرونده اعتباری متقاضیان، تسهیلات به حساب تولیدکننده یا نمایندگی فروش منتخب واریز و کالا به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کدام شرکت‌ها در طرح تسهیلاتی حامی قرار دارند؟

هم اکنون شرکت‌های ایران رادیاتور، پاکشوما و گروه صنعتی انتخاب در طرح حامی قرار دارند. در صورتی که فردی نیاز به خرید کالا از برند ایران رادیاتور داشته باشد، حداکثر مبلغ تسهیلات برای وی 100 میلیون تومان با سود 23 درصد و سقف بازپرداخت 12 ماهه خواهد بود. اگر کالای انتخابی از گروه پاکشوما باشد، سقف تسهیلات 200 میلیون تومان بوده و حداکثر نرخ تسهیلات به 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت به 36 ماه می‌رسد. شخصی که نیازمند دریافت تسهیلات برای خرید محصولات اسنوا، دوو یا بست باشد، حداکثر مبلغ وام برای وی 200 میلیون تومان با مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه و نرخ سود 23 درصدی خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز