فوری؛ وام جدید ۵۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه/ اقساط ۱۹ میلیون تومانی

بانک رفاه کارگران به منظور تنوع بخشی به سبد خدمات خود طرح تسهیلاتی به نام «حرکت» را تدارک دیده است. براساس این طرح تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی به ترتیب درخواست وام تا سقف 500 میلیون و 3 میلیارد تومان را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک رفاه امکان دریافت تسهیلات 500 میلیونی یا 3 میلیارد تومانی را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. ضمنا باید حداقل شش ماه و حداکثر 9 ماه از افتتاح سپرده و ایجاد میانگین حساب بگذرد تا بتوان برای این طرح تسهیلاتی بانک رفاه درخواست بدهند. علاوه بر این، اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سود این تسهیلات را مدت زمان ماندگاری سپرده تعیین می‌کند و با توجه به آن بین چهار تا 22 درصد متغیر است. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که شخص حقیقی شرایط دریافت حداکثر مبلغ وام این طرح را داشته باشد، با توجه به سقف دوره بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط برای وی 19 میلیون و 95 هزار و 227 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات، 187 میلیون و 428 هزار و 157 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 687 میلیون و 528 هزار و 157 تومان می‌رسد.

متقاضیان وام طرح حرکت تا چه زمانی برای افتتاح حساب فرصت دارند؟

لازم به ذکر است که متقاضیان دریافت وام طرح حرکت نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. براساس زمان بندی بانک تنها تا شانزدهم بهمن ماه سال جاری مهلت دارند حساب مورد نظر را افتتاح کرده و میانگین ایجاد کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری؛ وام جدید ۵۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه/ اقساط ۱۹ میلیون تومانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز