شاهکار ولوو S90 مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

ژیوار

سدان لوکس ولوو S90 پرچمدار محصولات برند ولوو است و به طور قطع با ظاهر متفاوتش از دیگر رقبا متمایز خواهد شد. طراحان این سدان لوکس توجه زیادی به جزییات کرده اند و خریدارانش نیز به سختی می توانند خودرویی جذاب تر از آن پیدا کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که ولوو S90 مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی ولوو سدان S90 را نخستین بار در سال 2017 روانه بازار کرد و نشان داد که این برند سوئدی بر تولید محصولات لوکس تمرکز زیادی دارد. این سدان از کابینی بسیار جادار و راحت بهره می برد که طراحی بسیار شیک و شسته و رفته ای دارد.

ولوو S90 مدل 2023 برای حرکت بر روی بزرگراه بسیار مناسب و راحت است و موتور پرقدرت آن بسیار خوب عمل می کند. سال  گذشته کمپانی ولوو یک سیستم هیبریدی جدید 48 ولتی معرفی کرد که عملکرد بالا و مصرف بسیار کمی داشت. این سیستم هیبردی در سال 2023 به روزرسانی شده و بر روی ولوو S90 تعبیه گردیده است. این سیستم برد زیادی دارد و شما را از مراجعه زیاد به جایگاه بنزین بی نیاز می کند.

دریان سفر امید

ولوو S90 هیبریدی مدل 2023 از تجهیزات زیادی بهره می برد و از تجهیزات ایمنی آن که به صورت استاندارد عرضه می شوند می توان به سیستم هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره کرد.

ولوو S90 در دو تیپ B6 وRecharge  در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تیپ B6 دو نسخه توربوشارژری و سوپرشارژری دارد که هر دو به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری مجهز هستند که به 295 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولتی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. سیستم چهار چرخ محرک نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ولوو
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان