شام ۲ میلیارد تومانی در رستوران نصرت سروصدا به پا کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرآشپز مشهور اهل ترکیه، نصرت گوکچه، درهای اولین رستوران مجلل خود به نام «سالت بی» (Salt Bae) را در سپتامبر ۲۰۲۱ در منطقه نایتزبریج، لندن به روی مردم باز کرد. مدتی پس از افتتاحیه رسید شام یکی از مشتریان توجه‌های زیادی را برانگیخت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، صورت‌حساب مفصل ۳۷ هزار پوندی معادل ۲ میلیارد تومانی این میز علاوه بر مهمانان مخاطبان فضای مجازی را متعجب و حتی خشمگین کرد.

بیشتر بخوانید:

چنین عدد و رقم‌هایی در این رستوران چندان غیرعادی به شمار نمی‌رود، چرا که در منوی سالت بی یک بطری نوشیدنی الکلی بیش از ۹ هزار پوند و دسر حدود ۶۰۰ پوند قیمت دارد.

نصرت گوکچه سال‌ها پیش به لطف اینترنت به شهرت رسید و موفق شد در سراسر دنیا چند رستوران مجلل باز کند که با وجود قیمت‌های عجیب و غریب همچنان در میان ثروتمندان طرفداران خاص خود را دارد.

برخی از منتقدان استیک‌های رستوران او را شور و گران نامیده و تأکید کردند:«اگر به این رستوران به چشم یک خانه تخصصی استیک نگاه می‌کنید کاملا ناامید خواهید شد!»

آن‌ها در ادامه سالت بی را به یک نمایش تئاتر تشبیه کرده و آن را مناسب افرادی توصیف می‌کنند که برای فخر فروختن حاضر به پرداخت هر هزینه‌ای هستند.

به‌عنوان یک رستوران‌دار فوق مشهور و چهره شناخته شده در اینترنت، دارایی خالص نصرت در حال حاضر بیش از ۴۶ میلیون پوند است.

با نگاهی به منوی عجیب و غریب رستوران با آیتم‌هایی مانند استیک طلایی هزار و ۴۰۰ پوندی، باقلوای ۴۰۰ پوندی، نوشیدنی‌های لوکس ۱۹ هزار پوندی، کاپوچینوی طلایی ۵۰ پوندی و حتی سبزیجات دورچین گران‌قیمت مواجه خواهید شد.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شام ۲ میلیارد تومانی در رستوران نصرت سروصدا به پا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز