رکورد شکنی اسپانیا در لیست بهترین رستوران های جهان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک سازمان بریتانیایی که از سال ۲۰۰۲ به قضاوت رستوران‌های سرتاسر جهان می‌پردازد، اخیرا لیستی از ۵۰ رستوران برتر جهان را منتشر کرد. به‌نظر می‌رسد اسپانیا با اختصاص دادن ۶ مورد از این لیست به خود، رکوردشکنی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، اسپانیا حتی از کشورهای خوشنام در صنعت رستوران‌داری مانند فرانسه و ایتالیا پیشی گرفته و رتبه‌های دوم تا چهارم را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید:

در رتبه دوم رستوران «دیسفروتار» (Disfrutar) در بارسلونا، در رتبه سوم «دیورسو» (DiverXO) در مادرید و در رتبه چهارم «آسادور اتسباری» (Asador Etxebarri) در شهر کوچک آکستوندو به چشم می‌خورند، همچنین دو غذاخوری دیگر یعنی «کیکه داکوستا» (Quique Dacosta) و «موگاری» (Mugaritz) در جایگاه‌های پایین‌تر لیست قرار دارند.

راز آسمان پایتخت

مسلم است که غذا خوردن در این رستوران‌ها نیاز به هزینه زیاد و قرار گرفتن در یک لیست انتظار بلند بالا دارد، برای مثال منوی کلاسیک رستوران «دیسفروتار» حدود ۲۵۵ یورو یعنی معادل ۲۷۲ دلار خرج برمی‌دارد.

پس از اسپانیا شهر کوچک لیما در پرو لقب دومین میزبان برتر را از آن خود کرده و چهار رستوران از لیست را به خود اختصاص داده است، یعنی درست به اندازه کل کشور فرانسه!

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز