کدام کشور بدترین غذاها را دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اغلب درباره سبک آشپزی جذاب و غذاهای لذیذ کشورهای مختلف دنیا شنیده‌ایم. اما خواه به‌خاطر کمبود مواد غذایی باشد یا صرفا ذائقه عجیب‌ مردم، همه کشورهای دنیا در هنر آشپزی برابر نیستند. کاماپرس در این مطلب به بدنام‌ترین کشورها در این زمینه اشاره می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کوبا

به دنبال تحریم‌های مواد غذایی میان کوبا و ایالات متحده، رستوران‌های این کشور، اغلب فاقد سبزیجات و ادویه‌های رایج در جهان بوده و همین موضوع طعم غذاهای کوبایی را برای گردشگران بی‌مزه و حتی غیرقابل تحمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

باهاما

بسیاری از مسافران هیجان خود را از جاذبه‌های گردشگری جذاب این کشور ابراز کرده‌اند، با این حال پس از سرو غذا در رستوران کاملا ناامید شده‌اند. یکی از کاربران فضای مجازی نوشت:«ما منتظر یک شام دریایی تازه و خوشمزه بودیم، اما با مقادیر زیادی غذای کنسروی بی‌مزه مواجه شدیم.»

کاستاریکا

طبیعت بکر و نفس‌گیر کاستاریکا سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند، با این حال اغلب آن‌ها از طعم بیش از حد ملایم و حتی بی‌مزه غذاهای این کشور گله می‌کنند. کاستاریکا بیشتر به خاطر غذاهای خیابانی‌اش شناخته شده که این موضوع استانداردهای غذایی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

شیلی

یکی از مسافران درباره غذاهای این کشور نوشت:«آن‌ها به جز هات داگ و ساندویچ‌های دیگر چیزی برای ارائه ندارند.» از سوی دیگر برخی دیگر تأکید می‌کنند که مردم این کشور عادت دارند همه چیز را غرق در سس مایونز کنند و این ممکن است حال شما را بد کند.

برزیل

کباب‌های جنوب برزیل معمولا طرفداران زیادی دارد، اما این کشور به طور کلی به‌عنوان خانه غذاهای متوسط شناخته شده است. چرا که در مزه بیشتر غذاها کمبود شدید ادویه احساس می‌شود و مردم این کشور نیز مانند مردم شیلی دوست دارند همه غذاها را با سس مایونز سرو کنند.

فیلیپین

این کشور به خاطر طبیعت جذاب، تفریحات ارزان و سواحل شگفت‌انگیز سالانه میلیون‌ها توریست را به سمت خود می‌کشاند. با همه این‌ها اغلب مسافران و حتی مهاجران از ضعف آشپزی گله کرده و حتی می‌گویند طعم غذاهای فیلیپینی بیش از حد شیرین و حتی گاهی غیرقابل‌ خوردن است.

مراکش

جدا از هنر آشپزی، استفاده صحیح از ادویه‌ها و چاشنی یکی از مهم‌ترین بخش‌های درست کردن یک وعده غذایی خوب است. برخی توریست‌ها معتقدند بیشتر آشپزهای مراکشی به این موضوع توجهی نداشته و بنابراین اغلب غذاهای این کشور فاقد عنصر اساسی نمک هستند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز