تلاش بانک آینده برای جلب اعتماد مجدد مردم

آبانک-کاماپرس

بانک آینده در هفته‌های اخیر با طراحی و اجرای یک کمپین بزرگ تبلیغات شهری، تلاش دارد اعتماد مجدد مردم را جلب کند.

به گزارش کاماپرس، در هفته‌های اخیر بیلبوردهای تبلیغاتی گسترده‌ای با کلیدواژه آبانک در سطح شهر نصب شده است. در این تبلیغات، اپلیکیشن بانک آینده به شهروندان معرفی شده است.

بانک آینده با معرفی اپلیکیشن آبانک، تمام خدمات مربوط به سپرده و کارت بانکی، تسهیلات بانکی، چک و غیره را به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند. مشتریان بانک آینده با نصب این اپلیکیشن بدون نیاز به حضوری فیزیکی در شعب، از خدمات بانکی بهره‌منده می‌شوند. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌ها و کاربردهای آبانک بیشتر آشنا شوید.

احراز هویت در کمتر از 1 دقیقه

اولین و مهم‌ترین ویژگی آبانک امکان احراز هویت آنی و بدون معطلی است. مشتریان بانک آینده برای احراز هویت در اپلیکیشن تنها نیاز به ارسال تصویر کارت ملی خود و سپس ضبط یک ویدیو از چهره دارند. پس از آن اطلاعات در اسرع وقت بررسی شده و در صورت صحت، کاربر احراز هویت شده و امکان ورود به حساب کاربری فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افتتاح حساب آنلاین

کاربرانی که در بانک آینده حساب ندارند نیز امکان ورود به اپلیکیشن را دارند؛ به‌گونه‌ای که با وارد کردن شماره ملی و شماره تلفن خود وارد اپلیکیشن شده و به خدمت دسترسی پیدا می‌کنند.

پس از ورود به برنامه، کاربران می‌توانند از خدمت افتتاح حساب آن استفاده کرده و یکی از مشتریان بانک آینده شوند. مشخصات فردی و هویتی مانند شماره شناسنامه، تاریخ تولد، تصویر کارت ملی، ویدیوی چهره و غیره از جمله اطلاعات ارسالی مورد نیاز برای این بخش به شمار می‌روند. با افتتاح حساب آنلاین کارت سپرده برای مشتری ارسال شده و امکان اضافه کردن کارت در اپلیکیشن نیز فراهم می‌شود.

سرمایه‌گذاری در صندوق گسترش فردای ایرانیان

یکی از خدمات آبانک مجال سرمایه‌گذاری در صندوق گسترش فردای ایرانیان برای مشتریان بانک آینده است. با توجه به بازده بیش از 272 درصدی صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون، سرمایه‌گذاری در گسترش فردای ایرانیان می‌تواند فرصت مناسبی برای کاربران باشد.

با مراجعه به بخش صندوق گسترش فردای ایرانیان در آبانک می‌توان اطلاعات لازم در خصوص سبد را به دست آورده و جهت احراز هویت و سرمایه‌گذاری اقدام کرد.

خدمات بانکی و پرداختی آبانک

در اپلیکیشن آبانک قسمتی با عنوان چک و پیچک تعریف شده که دسترسی به سامانه صیاد و ثبت و پیگیری چک‌ها را فراهم کرده است. دیگر خدمت برنامه انتقال وجه است که کاربران می‌توانند به‌سادگی کارت‌به‌کارت، انتقال به حساب، ساتنا و پایا را به‌سادگی انجام دهند.

در بخش دیگری می‌توان با وارد کردن شماره شبای هر بانکی استعلام آن را دریافت کرد. به این ترتیب مشخصات مشتری و شماره سپرده مربوطه برای کاربر ارسال می‌شود.

عضویت باشگاه مشتریان بانک آینده

دسترسی به باشگاه مشتریان بانک آینده در اپلیکیشن آبانک وجود دارد. با مراجعه به این قسمت، کاربر به سایت باشگاه مشتریان وارد شده و شرایط مختلف عضویت و کسب امتیاز را مشاهده می‌کند. برای عضویت در باشگاه میانگین حساب مشتریان در سه ماهه منتهی به شروع طرح جدید بانک باید حداقل 1 میلیارد تومان باشد.

مشتریانی که میانگین موجودی سپرده آنها 1 تا 3 میلیارد تومان باشد، سطح یک و بیش از 3 میلیارد تومان سطح دو هستند. اعضای باشگاه مشتریان ایران کارت دریافت کرده و از مزایای آن مانند برگشت وجه و هدایای مناسبتی بهره‌مند می‌شوند.

آبانک را چگونه دریافت کنیم؟

آبانک برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. کاربران اندرویدی امکان دریافت این اپلیکیشن را از طریق پلی استور، کافه بازار و مایکت دارند. سیبچه، سیب‌اپ، آی اپس و سیب ایرانی نیز نسخه آی‌اواس برنامه را ارائه می‌کنند.

علاوه بر این برای راحتی هرچه بیشتر کاربران آی‌اواس یک نسخه وب‌اپلیکیشن طراحی شده است. این نسخه تفاوتی با اپلیکیشن اصلی نداشته و تمامی خدمات آن را ارائه می‌کند.

سایر خدمات و ویژگی‌های آبانک

در برنامه موبایلی بانک آینده بخشی با عنوان مرکز ارتباط تعریف شده است. با کلیک روی این قسمت، کاربر به صفحه امداد و پشتیبانی بانک هدایت شده و شماره‌‌های مرکز برای او نمایش داده‌ می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های مهم آبانک طراحی قسمت پیشنهاد و بازخورد است. کاربران می‌توانند با رجوع به این بخش، پیشنهادات و انتقادات خود را در فرم ارتباط تایپ کرده و برای مرکز ارتباط با مشتری ارسال کنند.

آبانک یک صفحه اینستاگرامی با حدود 3 هزار و 700 فالوور دارد که اخبار مربوط به اپلیکیشن و راهنمای انجام عملیات‌های مختلف را برای کاربران منتشر می‌کند. تاکنون 106 پست در این صفحه به اشتراک گذاشته شده است.

بانک آینده؛ تاریخچه و دستاوردها

بانک آینده که تأسیس آن به سال 1391 برمی‌گردد، از ادغام بانک تات، موسسه اعتباری آتی و موسسه اعتباری صالحین به وجود آمد. این بانک تجاری خصوصی شناخته شدن به عنوان بانکی متمایز و ارزش‌آفرین، جامعیت و جلب رضایت و وفاداری مشتریان را از جمله اهداف مهم خود قرار داده است.

بانک آینده تاکنون موفق به کسب عناوین مختلفی چون بانک برتر ایران به انتخاب یورو مانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و سودآورترین و پربازده‌ترین بانک اقتصاد ایران در سال 1396 شده است.

این بانک با تمرکز بر خدمات الکترونیک و بین‌المللی سعی در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریان داشته و در جهت عرضه‌ راه‌حل‌های منحصربه‌فرد نسبت به نیازهای مشتریان و سهامداران قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “تلاش بانک آینده برای جلب اعتماد مجدد مردم

  1. محمد گفته:

    سرمایه سهام دار بانک در حدود بیش از یک دهه از پذیره نویسیاز بین رفته و بعد انتظار اعتماد دارید

  2. گمنام گفته:

    تمام تبلیغات آبانک فقط برای قشر پولدار و متمول کشوره ،، وگرنه مابین هشتاد ملیون ایرانی چند درصد صاحب سرمایه ای هنگفت مث دو سه میلیارد تومنه که بلااستفاده باهاش حسابی در بانک باز کنند؟

  3. قرینه گفته:

    خیلی تلاش کردن بانک آینده را از دور خارج کنند ولی نتونستند .
    اینم شعار من مشتری بانک آینده
    (آینده یه بانک مردمی و بانک آینده است)

  4. امیر حسن ابوالحسنی گفته:

    عاااااالیترین بانک۱۱ساله مشتریش هستم از زمانی که موسسه صالحین بود ،بهترین سود و کمترین اتلاف وقت و متشخص ترین کارمندها را داره
    اونایی هم که میگن بانک آینده ورشکسته شده حسادت می‌کنند….

  5. سید مهدی گفته:

    از ابتدای تأسیس بانک من حساب داشتم من معلم بازنشسته جانباز هستم وتاکنون هیچ مشکلی نداشته این بانک درضمن کارکنان این بانک از بهترین هستن.خدایی

  6. علیرضا دوست محمدی.شاهین شهر گفته:

    تاکنون ازاین بانک راضی هستم.دوبارسپرده گذاری کردم.باراول واقعاخیروبرکت داشت.این دفعه راواقعانمی دونم،شمابگین.

  7. علیرضا دوست محمدی.شاهین شهر گفته:

    من راضی هستم.دوباره سپزده گذاری کردم.باراول خیروبرکت داشت.امیدوارم ایندفعه هم همانطورباشه.

  8. Baran گفته:

    بانک آینده بهترین بانک وکار رآه انداز ترین بانک میباشد مشتری مداراست بانکی که تمام سرمایه‌گذاری های‌ش در داخل کشور با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان است لعنت به دشمنان بانک آینده که حسادت می‌کنند ومرتب علیه این بانک تبلیغ منفی می‌کنند ومتاسفانه شرایط اقتصادی، اپیدمی کرونا که کشورها را بسوی گرتگاه کشاند را نمی‌بینند. زنده باد بانک آینده با سرویس دهی عالیشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز