شاخص کل به سمت محدوده 1 میلیون و 300 هزار واحدی عقب نشینی کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز شاخص کل بورس نسبت به چهارشنبه قبل هزار و 219 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 308 هزار و 946 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز طی روز جاری در مقایسه با سه روز گذشته 400 واحد بالا رفت و در محدوده 378 هزار و 994 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «کگل»، «کچاد» و «فولاد» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش کل معاملات بازار سهام در روز جاری هم به 29 هزار و 169 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خابص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 98 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «نوری» مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «تمحرکه» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طی چند روز گذشته شاخص کل و هم وزن مدام حرکت خلاف جهت داشتند. به هر حال وضعیت بازار همچنان مساعد نیست و عوامل مختلفی اعم از نرخ بهره بین بانکی، قیمت دلار، برجام و … روی آن اثر گذاشته‌اند. میانگین ارزش هفتگی معاملات طی چند روز گذشته به زور به محدوده 10 هزار میلیارد تومان رسیده است. کم بودن حجم معاملات و وضعیت کنونی باعث شده تا سرمایه گذاران این بازار دلسرد شوند.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم پتروشیمی مارون بدانید

شرکت پتروشیمی مارون با نماد مارون در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 144 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه پتروشیمی تابان فردا، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس، سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز و صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح عمده سهام مارون را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز