بازار بورس مجددا یک گام به عقب رفت

امروز هم وضعیت بازار بورس نامساعد بود و شاخص کل سقوط کرد. هم اکنون شاخص کل در روز جاری نسبت به روز گذشته 2 هزار و 396 واحد کاهش پیدا کرده و در محدوده 1 میلیون و 310 هزار و 165 واحدی قرار دهد. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 651 واحد بیشتر شد و به مرز 378 هزار و 594 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهم به 22 هزار و 320 میلیارد تومان رسید. سهام «کچاد»، «فولاد» و «کگل» در روز جاری بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 134 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی در روز جاری به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خودرو» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت بورس امروز هم نامساعد بود و عدم ورود سرمایه به این بخش ادامه دارد. این روزها خیلی از سرمایه گذاران برای تصمیم گیری منتظر انتشار گزارش‌های 6 ماهه ابتدایی سال جاری هستند. این گزارش‌های می‌تواند تاثیر زیادی روی روند معاملات بازار سرمایه داشته باشد و این بخش را برای یک مسیر جدید آماده کند و در نتیجه جان تازه‌ای به این بازار بدهد.

اطلاعات عمومی:

نماد بورسی سرمایه گذاری سبحان چیست؟

شرکت سرمایه گذاری سبحان با نماد وسبحان در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 354 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری پایا تدبیر پارسا، سهامی خاص، پتروشمیران، صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران و نوآوران مدیریت سبا، سهامی خاص، بیشترین سهم وسبحان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز