رشد کوچک شاخص کل بورس در روز جاری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل هزار و 452 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 312 هزار و 562 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته هزار و 721 واحد زیاد شد و در محدوده 377 هزار و 943 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 6 هزار و 464 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «شپنا»، «شبندر» و «شتران» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی بود و 78 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. امروز سهام «دانا»، شرکت بیمه دانا، بیشترین مخروج پول حقیقی را داشت. بعد از آن نمادهای «بپاس» و «آریان» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بالاخره بعد از چند هفته شاخص کل بورس در روز جاری روی مدار صعودی قرار گرفت و بازدهی شاخص کل مثبت شد. البته گروهی از کارشناسان معتقدند نباید به این وضعیت امیدوار بود و احتمالا این روند صعودی در بلندمدت پایدار نخواهد بود. زیرا شرط اصلی تداوم وضعیت صعودی در بازار بوری، ورود پول حقیقی بیشتر به این بخش است. بنابراین تا زمانی که سرمایه گذاران به بازار اعتماد نکنند و پول خود را به این بخش نیاورند، احتمال تداوم رشد شاخص کل کم است.

اطلاعات عمومی:

با سهم قرن آشنا شوید

شرکت پدیده شیمی قرن با نماد قرن در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 204 میلیارد تومان می‌رسد. مجموعه‌های پدیده شیمی پایدار، واسط مالی آبان دوم، مدیریت سرمایه پدیده پایدار و بیمه مرکزی ایران سهامداران عمده سهم قرن هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز