باز هم امیدواری فعالان بورس ناامید شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 198 واحد دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 311 هزار و 91 واحدی رسید. شاخص هم وزن بورس نیز در مقایسه با روز قبل 335 واحد کم شد و در محدوده 376 هزار و 205 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «حکشتی»، «کچاد» و «شفن» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 140 هزار و 546 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 181 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول روز جاری به سهم «خاور»، شرکت ایران خودرو دیزل، اختصاص دارد. بعد از آن سهام «بپاس» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بورس امروز تا چند ساعت از قبل بسته شدن شاخص مثبت بود و عملکرد خوبی داشت، اما باز هم در آخرین ساعات معاملاتی روند نزولی پیدا کرد. شرایط پیش آمده در کشور باعث شده که بازار بورس همچنان شکننده باشد و معاملات خرد و رشد نسبی آن‌ها هم نتواند چراغ سبزی برای این بخش محسوب شود. امروز اندکی تحلیلگران تکنیکال به بازار امیدوار شدند که در ساعات پایانی معاملات این امیدواری به ناامیدی ختم شد.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره سهم شجم

شرکت صنایع پتروشیمی تخت جمشید با نماد «شجم» در بازار دوم فرابورس حضور پیدا کرد. در حال حاضر ارزش بازاری شجم به 4 هزرا و 868 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های پی آی تی کیش، با مسئولیت محدود، هونام مهر پارس، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی معیار و دو شخص حقیقی بیشترین سهام شجم را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز