سکه از مرز حساس قیمتی عقب نشینی کرد

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز در مقایسه با روز گذشته 0.18 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 223 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه هم نسبت به دیروز 0.56 درصد دیگر افت داشت و در محدوده 12 میلیون و 380 هزار تومانی قرار گرفت. اگر طی روز جاری نرخ سکه پایین مرز 12 میلیون و 500 هزار تومانی باقی بماند، احتمال کاهش بیشتر نرخ این فلز گرانبها وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش ذاتی سکه روز گذشته پایین مرز 12 میلیون تومانی بود به همین دلیل زمینه برای کاهش نرخ این فلز گرانبها فراهم شد. با افت نرخ دلار، قیمت سکه هم کاهش پیدا کرد و حباب قیمتی آن اندکی کوچک‌تر شد. با این وجود برخی سکه بازان به رشد مجدد نرخ دلار طی روز جاری امیدوار هستند. اگر قیمت دلار امروز رشد داشته باشد، احتمالا نرخ سکه هم افزایش پیدا خواهد کرد.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت اونس به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد؟

نرخ اونس طلا هم که طی دو روز اخیر در مدار کاهشی قرار گرفته و به محدوده هزار و 792 دلاری رسیده است. با این حال فعالان بازار طلای جهانی به انتشار داده‌های اقتصادی روزهای آینده چشم دارند. این داده‌ها احتمالا حرکت قیمت طلا را در روزهای آتی مشخص خواهند کرد. یکی از این داده‌ها مربوط به مشاغل غیرکشاورزی است که می‌تواند جهت حرکت قیمت طلا را تا حدی تعیین کند.

ریزش نرخ اونس از اواخر هفته گذشته با سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اتفاق افتاد. به نظر در حال حاضر بانک مرکزی آمریکا به کنترل تورم بیشتر از هر چیزی توجه دارد. حال باید دید که بانک مرکزی آمریکا در آینده چه سیاستی را برای کنترل تورم در پیش خواهد گرفت و چه تاثیراتی روی نرخ اونس خواهد داشت.

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز