اونس نتوانست قیمت سکه و طلا را با خود همراه کند

لست سکند

امروز با توجه به افزایش قیمت دلار، نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 0.65 درصد بالا رفت و یک میلیون و 241 هزار و 400 تومان شد. قیمت سکه امامی هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته، 145 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 12 میلیون و 540 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا و سکه هم مانند دیگر بخش‌های مالی متاثر از مذاکرات برجام و نرخ دلار روند افزایشی را دنبال کرده است. نرخ اونس طلا بعد از چند روز، مجددا پایین کانال هزار و 800 دلاری قرار گرفته، با این حال قیمت طلا و سکه بازار داخلی از مسیر دلار پیروی کرده و افزایشی شده است. افزایش نرخ سکه، در حالی که اونس نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش قیمت داشت، باعث شده حباب این فلز گرانبها بزرگ‌تر شود.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

آیا مجددا نرخ اونس افزایش پیدا خواهد کرد؟

نرخ اونس با ریزش اساسی که داشت، اکنون در مرز هزار و 792 دلاری قرار دارد. این فلز گرانبها چهارشنبه هفته گذشته توانست به مرز هزار و 853 دلاری دست پیدا کند. در هفته جاری احتمالا انتشار گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده روی قیمت اونس اثر به سزایی خواهد داشت. از لحاظ فنی، قیمت اونس در محدوده هزار و 770 دلاری یک حمایت جدی دارد. در صورتی که قیمت طلا افت شدیدی پیدا کند، سطح حمایتی بعدی مرز هزار و 755 دلاری است. به نظر نرخ اونس در صورت افت شدید از این محدوده پایین‌تر نخواهد رفت.

اگر اونس بتواند از مقاومت میانگین متحرک صد روزه عبور کند، به مرز هزار و 805 دلاری خواهد رسید. به نظر تحلیلگران تنها عبور از مقاومت میانگین صد روزه، فشار نزولی را بر روی اونس طلا کاهش خواهد داد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز