سوپرماشین زنوو آرورا جدید با قدرت ۱۸۵۰ اسب بخار رونمایی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سوپراسپرت زنوو آرورا به تازگی به عنوان جدیدترین ابرخودروی این خودروساز دانمارکی معرفی شد و اولین نمایش عمومی آن در هفته اتومبیل مونتری در کالیفرنیا خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، دو نسخه Agil و Tur از این مدل ارائه شده و تولید آن از سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که از هر نسخه تنها ۵۰ نمونه تولید محدود شده و قیمت آن حدودا ۲.۸۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید:

هر دو مدل آرورا از یک موتور ۶.۶ لیتری ۱۲ سیلندر چهار توربوشارژ بهره‌مند شده که به خودی خود ۱۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد و تا ۹۸۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد.

راز آسمان پایتخت

مدل Agil همچنین دارای یک موتور الکتریکی است که مجموع قدرت را به ۱۴۵۰ اسب بخار می‌رساند و قادر است در ۲.۵ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

در مدل Tur چهار چرخ متحرک دو موتور الکتریکی دیگر در اختیار دارد که مجموع قدرت به ۱۸۵۰ اسب بخار افزایش می‌دهد و در ۲.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وزن Agil کمتر از ۱۳۰۰ کیلوگرم بوده و وزن Tur به دلیل داشتن دو موتور اضافی برابر ۱۴۵۰ کیلوگرم است. طراحی چشمگیر هر دوی آن‌ها به و آثار هنری تشبیه شده و طبق اطلاعات منتشر شده، این دو دارای نقشه دنده متفاوتی خواهد بود، با این حال جزئیات بیشتر در آینده فاش خواهد شد.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز