سود و زیان سبد سهام عدالت امروز چقدر بود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بررسی معاملات بازار سرمایه طی امروز(15 تیر) نشان می دهد که 27 شرکت بورسی سهام عدالت ، سوددهی داشتند، شاخص سهام 4 شرکت تغییری نکرده و یک شرکت هم ضررده بوده است.

به گزارش کاماپرس، از 32 شرکت بورسی سهام عدالت که گزارش معاملاتشان منتشر شده است ، 27 شرکت سبزپوش بوده و سودکرده اند، یعنی شاخص اغلب شرکت های بورسی طی امروز افزایش یافته است و تنها یک شرکت بورسی سهام عدالت ضررده بوده، شاخص 4 شرکت دیگر هم نسبت به روز گذشته(14 تیرماه) تغییری نکرده و ثابت مانده است.
به طور کلی ۴۹ شرکت در سبد سهام‌عدالت قرار دارند که از این تعداد ۱۳ شرکت غیربورسی و ۳۶ شرکت بورسی بوده و درصدهای متفاوتی از هر کدام یک از شرکت‌ها در سبد سهام عدالت وجود دارد که بر اساس آن سهم هر سهامدار از شرکت‌ها مشخص می‌شود.
در معاملات امروز از 36 شرکت بورسی فقط نام 32 شرکت آورده شده است و تحلیل ها نشان می دهد که شرکت های بورسی سهام عدالت طی امروز دارای بازدهی مثبت بوده اند، موضوعی که می تواند برای سهامداران سهام عدالت، خبر خوشی باشد.
همچنین ارزش بازار ۶۱.۹۸۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۱۴۷.۷۱۶ میلیارد ریال و حجم معاملات ۸.۹۹۵ میلیارد سهم بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار واحدی روی پله یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۵۵ واحدی متوقف شد.
شرکت های سودده و زیان ده
نگاهی به شرکت های سبزپوش و قرمز پوش بازار سرمایه نشان می دهد که شرکت های موجود در سبد سهام عدالت غالبا با رشد قیمت سهام مواجه شده اند و برای مثال شگويا (پتروشیمی‌شهید تندگویان) از جمله شرکت های بورسی سبزپوش سبد سهام عدالت بوده که قیمت هر سهم آن در روز گذشته 16 هزار و 830 ریال بوده و امروز به 18 هزار و 106 هزار تومان رسیده است، همچنین مارون (پتروشیمی مارون) دیگر شرکت مطرح سبد سهام عدالت به شمار می رود که قیمت هر سهم آن در 14 تیر ماه، 109 هزار و 140 ریال بوده و در 15 تیر ماه به 115 هزار و 17 ریال رسیده و رشد خوبی داشته است.
ضمنا ساراب ( سیمان داراب ) تنها شرکت بورسی سبد سهام عدالت است که امروز ضررده بوده ، قیمت هر سهم آن در 14 تیر 28 هزار و 920 ریال بوده که امروز به 27 هزار و 600 ریال رسیده است.

راز آسمان پایتخت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز