سه ارز دیجیتال زیر 10 سنت برای سرمایه گذاری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها بازار ارزهای دیجیتال جان دوباره‌ای گرفته و با صعودی شدن روند حرکتی بیت کوین، دیگر ارزها نیز شروع به رشد کرده و یا آماده رشد قیمتی هستند. در این میان ارزهای با قیمت پایینتر که شانس رشد بالایی دارند، می‌توانند بخشی از سبد سرمایه گذاری، فعالان این حوزه را به خود اختصاص دهند.

کاماپرس در این گزارش 3 ارز دیجیتال زیر 10 سنت را برای بررسی بیشتر، معرفی کرده است.

1 – ارز دیجیتال OAS

Oasys که با نام اختصاری OAS شناخته می‌شود، بلاکچین و بستر اختصاصی بازی‌‌های وب 3 است. با افزایش استقبال از بازی‌های وب 3 نیز طبیعی به نظر می‌رسد که انتظار داشته باشیم ارز دیجیتال و بلاکچین تخصصی این بازی‌ها در سال 2024 رشد خوبی را تجربه کند. به خصوص اینکه این روزها خبرهای خوبی از فعالیت‌های مبتنی بر این ارز به گوش می‌رسد. برای نمونه همکاری با شرکت فایربلاکس برای بهبود امنیت توسعه‌دهنده‌های وب 3 مهم‌ترین خبری بود که در روزهای اخیر درباره OAS منتشر شد.

ارز OAS در یک ماه اخیر حدود 67 درصد رشد داشته است و در لحظه نگارش این گزارش نیز تلاش می‌کند تا از مرز 10 سنت عبور کرده و رشد خود را ادامه دهد. با توجه به اینکه این ارز با قدرت مقاومت داینامیک خود را شکسته است، ممکن است اصلاحی به شکل پول بک داشته باشد تا امکان خرید به علاقمندان OAS بدهد و سپس رشد اصلی خود را آغاز کند.

راز آسمان پایتخت

2 – ارز دیجیتال CSPR

Casper با نام اختصاری CSPR یکی از بازیگران جدید اکوسیستم بلاکچین است و هم اکنون قیمت نسبتا پایینی دارد. این ارز دیجیتال نیز برای کمک به توسعه دهنده‌های وب 3 ایجاد شده است و تلاش می‌کند تا به تسریع پذیرش فناوری وب 3 کمک کند. کسپر در روزهای اخیر کیف پول خود را نیز با نام Casper Wallet را نیز عرضه کرده و خبرهای خوبی از توسعه این بلاکچین به گوش می‌رسد.

CSPR در لحظه نگارش این گزارش قیمتی حدود 5 سنت داشته و ممکن است قیمت آن در صورت بروز موقعیت رشد، در نوبت نخست تا 10 سنت بالا برود. این ارز در یک ماه گذشته حدود 42 درصد رشده داشته است.

3 – ارز دیجیتال CHZ

Chiliz با نام اختصاری CHZ برخلاف دو ارز قبلی یکی از ارزهای شناخته شده بازار کریپتو است. این ارز به صورت تخصصی در حوزه ورزش فعالیت می‌کند و اصلی‌ترین پلتفرم فین تک برای صنعت ورزش است. با اینکه ‌ CHZ در طول یک سال گذشته حدود 10 درصد از ارزش خود را از دست داده است اما این روزها باتوجه به مسیر توسعه‌ای خود در حوزه SportFi موفق شده است تا همکاری خوبی را با ولت بیت گت آغاز کند.

CHZ در لحظه نگارش این گزارش قیمتی نزدیک به 8 سنت دارد و بعد از ریزش ماه‌های متوالی، در ماه گذشته رشدی حدود 15 درصد را تجربه کرده است.  احتمال می‌رود که ارز CHZ حرکت نزولی اندکی به سمت حمایت داینامیک خود داشته و سپس رشد خود را تا حداقل 10 سنت ادامه دهد.

بازار غیر قابل پیش بینی

3 ارز دیجیتال معرفی شده بر اساس وضعیت کنونی بازار با روش‌های فاندامنتال و تکنیکال مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن بازار و نوسانات بالای بازار ارزهای دیجیتال، توصیه می‌شود تا هر گونه خرید و افزودن یک ارز به سبد سرمایه گذاری خود را با بررسی کامل و توجه به روش‌های مدیریت سرمایه انجام دهید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز