سقف متحرک پارچه‌ای چه مزایایی دارد؟

سقف متحرک پارچه ای -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سیستم‌ سقف متحرک پارچه‌ای عملکرد موثر خود را همراه با یک زیبایی ‌شناسی مدرن و لوکس ترکیب می‌کند. این سقف‌ها به هر فضای نشیمن در فضای باز ارزش افزوده می‌دهند و ظاهر هتل، کافه، رستوران و حتی محیط‌های مسکونی را درخشان می‌کنند. این سیستم‌ها به طور خاص برای محافظت از محیط‌های بیرونی طراحی می‌شوند تا کاربری برخی از فضاها را از شرایط بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنند.

کاماپرس در ادامه به شرح کامل‌تری از سقف متحرک پارچه ای می‌پردازد.

ویژگی‌های سقف متحرک پارچه‌ای و کاربرد آن

سقف متحرک پارچه‌ای از پارچه‌های مقاوم از نوع پی وی سی و سیستم پوشش آلومینیومی ساخته شده است که بر روی یک ریل حرکت می‌کند. با طراحی ریموت، باز شدن سایبان پارچه‌ای به صورت خودکار کنترل می‌شود. سقف متحرک پارچه‌ای برای پوشش فضاهای باز رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و استخرها، انتخابی ایده‌آل، مناسب و معقول است. در طراحی این سقف‌ها، درصورتی‌که دیوارهای شیشه‌ای کشویی نیز به آن افزوده شود جذابیت بصری بیشتری پیدا می‌کند. تراس سرپوشیده، بالکن، روف گاردن، درهای ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیت‌های مناسبی برای استفاده از سقف پارچه‌ای اتوماتیک هستند. به واسطه تنوع بالا در متریال این محصول، می‌توان سبک و انواع متفاوتی را انتخاب کرد. در برخی سقف‌های متحرک امکان اضافه کردن افزونه‌های خاصی جهت زیباتر کردن فضا یا قابلیت‌های کاربردی بیشتر وجود دارد. به عنوان مثال، مشتری می‌تواند برای سقف جمع شونده درخواست طراحی چراغ‌های LED، RGB یا سیستم گرمایش داخلی داشته باشد.

مزایای داشتن یک سقف متحرک پارچه‌ای

در حالی که نمی‌توان شرایط آب‌وهوایی را کنترل کرد، اما با نصب سیستم‌های قابل تنظیم می‌توان نیازهای شخصی صاحب خانه را برآورده کرد. نصب سقف جمع شونده یک راه آسان برای گسترش فضای زندگی شما و ایجاد مکان دیگری برای استراحت و تنوع است. شرکت هوبر با طراحی نوآورانه در محل، یک سیستم سقف قابل تنظیم برای محافظت از افراد در شرایط مختلف آب‌وهوایی ارائه می‌کند. سقف‌های جمع شونده برای جمع و باز شدن به طول دلخواه ساخته می‌شوند. بنابراین آن‌ها می‌توانند سایه بهینه را برای فضای بیرونی فراهم کنند. با استفاده از سقف متحرک پارچه‌ای می‌توان میزان نور محیط را تنظیم کرد. این سقف‌ها نه تنها برای عملکرد بهتر بلکه برای افزایش زیبایی بیشتر یک ملک طراحی می‌شوند. سقف متحرک به لحاظ طراحی خاص خود، از اتلاف انرژی جلوگیری و در بسیاری از هزینه‌های جانبی صرفه جویی می‌کند. این سقف به واسطه مقاومت خود در برابر زلزله، سقوط اشیا و سایر حوادث، از ایمنی کافی برخوردار است. جدا کردن پیچ و مهره‌های سقف متحرک و انتقال آن به مکانی دیگر از جمله مزایای این محصولات است. لازم به ذکر است که امکان تعویض پارچه سقف و جایگزین آن با محصولی جدیدتر نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

سفارش انواع سقف متحرک پارچه‌ای با شرکت هوبر

ارائه محصول بادوام در شرایط آب‌وهوایی متفاوت و اجرای طرح‌های سفارشی یک عامل اساسی در طراحی سقف متحرک است و این، یکی از جنبه‌های مهم شرکت هوبر است. این مجموعه صرفاً به پارچه‌های ارزان‌قیمتی که دوام چندانی ندارند، رضایت نمی‌دهد. سقف‌های متحرک پارچه‌ای شرکت هوبر به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در شرایط بیرونی برای مدت طولانی مقاومت کنند. سقف‌های پارچه‌ای هوبر مقاوم در برابر پوسیدگی و تابش نور خوشید و مجهز به سنسور باد و باران هستند. مجموعه هوبر به فروش انواع سقف متحرک، سایه‌بان متحرک و سقف برقی نیز می‌پردازد. تمامی محصولات این شرکت شامل گارانتی پنج ساله و خدمات پس از فروش می‌شوند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام، پینترست، فیسبوک، توییتر، لینکدین و کانال تلگرام، یوتیوب و آپارات هوبر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوبر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز