سفر به یادماندنی به جنوب شرق آسیا با تور فیلیپین 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلیپین، پنجمین کشور بزرگ جزیره‌ای دنیا است که بیش از 7600 جزیره دارد و بیشتر مساحت این جزایر زیبا با جنگل‌های استوایی، سواحل آفتابی و آتشفشان‌های حیرت‌انگیز پوشیده شده است؛ این مسئله موجب شده که در سال 2019 و قبل از شیوع ویروس کرونا بیش از 8 میلیون گردشگر به این کشور زیبا سفر کنند.

کاماپرس در این گزارش شگفتی‌ها و جاذبه‌های فیلیپین را بررسی کرده است.

زیباترین تراس‌های برنج را در تور فیلیپین 1402 ببینید

اگر تصاویر شالیزارهای پلکانی در فضای مجازی توجه شما را جلب کرده است، می‌توانید زیباترین آنها را در سفر به فیلیپین تماشا کنید. این شالیزارهای پلکانی که به تراس‌های برنج معروف هستند، قدمت‌شان در کشور فیلیپین به بیش از 2000 سال می‌رسد. تراس‌های برنج «بانائو» از چندین تراس کوچک تشکیل شده که پنج مورد آنها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

عبور از تپه‌های شکلاتی با پل معلق بامبو

تپه‌های شکلاتی فیلیپین در واقع مزارع سبزی هستند که هنگام فرا رسیدن فصل خشک به رنگ قهوه‌ای در می‌آیند. این تپه‌ها هم‌اکنون به عنوان سومین اثر ملی زمین‌شناسی فیلیپین معرفی شده است. اگر دوست دارید که مناظر شگفت‌انگیز این منطقه را بهتر ببینید، می‌توانید به روی پل معلق بامبو که بر فراز رودخانه ساخته شده است، بروید.

راز آسمان پایتخت

پارک طبیعی آتشفشان مایون

در تور فیلیپین 1402 بازدید از فعال‌ترین آتشفشان فیلیپین، یعنی کوه مایون را از دست ندهید. این کوه در چهار قرن گذشته بیش از 50 بار فوران کرده است. هم‌اکنون دولت فیلیپین مناطق اطراف این کوه را برای جذب گردشگران توسعه داده است. مناظر دیدنی پارک طبیعی مایون، مکانی عالی برای ثبت تصاویر زیبا است.

جزایری که باید در تور فیلیپین از آنها بازدید کنید

هر کدام از جزایر فیلیپین، شگفتی‌ها و تفریحات خاص خودش را به گردشگران ارائه می‌کند. اگر دوست دارید تا یک پرش هیجان‌انگیز از صخره داشته باشید، سری به جزیره مارکوس بزنید. در جزیره گاورنر می‌توانید یک زیپ لاین جذاب را تجربه کنید. چنانچه به غواصی در آب‌های شفاف و فیروزه‌ای رنگ فیلیپین علاقمندید، تقریباً در هر کجای این کشور می‌توانید غواصی کنید.

اما اگر فرصت گشت و گذار در تمام این جزایر معروف را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا صرفاً از جزیره کورون بازدید کنید. خط ساحلی طولانی، وجود تالاب دوقلو، دریاچه کایانگان، چشمه آبگرم مکوینیت و صخره‌های آهکی بلند موجب شده تا مناظر شگفت‌انگیزی در این جزیره ایجاد شود. گردشگران می‌توانند در اینجا با یکی از قدیمی‌ترین قبایل محلی فیلیپین یعنی قبیله تاگبانوا ملاقات کنند.

فرهنگ کشور فیلیپین

هر کدام از جزایر فیلیپین، شگفتی‌ها و تفریحات خاص خود را به گردشگران ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید که یک پرش هیجان‌انگیز از صخره انجام دهید، سری به جزیره مارکوس بزنید. در جزیره گاورنر می‌توانید یک زیپ‌لاین جذاب را تجربه کنید. چنانچه به غواصی در آب‌های شفاف و فیروزه‌ای رنگ علاقه‌مندید، تقریباً در هر کجای این کشور می‌توانید غواصی کنید.

اما اگر فرصت گشت و گذار در تمام این جزایر معروف را ندارید، فرصت دیدار از جزیره کورون را از دست ندهید. خط ساحلی طولانی، وجود تالاب دوقلو، دریاچه کایانگان، چشمه آبگرم مکوینیت و صخره‌های آهکی بلند موجب شده که مناظر شگفت‌انگیزی در این جزیره ایجاد شود. گردشگران می‌توانند در آنجا با یکی از قدیمی‌ترین قبایل محلی فیلیپین یعنی قبیله تاگبانوا ملاقات کنند.

زندگی و تفریحات شبانه فیلیپین

شب‌های فیلیپین شور و نشاط خاص خودش را دارد. در بسیاری از خیابان‌های این کشور می‌توانید صدای هیجان‌انگیز موسیقی و مهمانی‌های شبانه را بشنوید. اگر به تفریحات شبانه علاقه دارید، شهرهای ماکاتی، بونیفاسیو گلوبال سیتی، کوئیزون و مانیلا بهترین‌ها را به شما ارائه می‌دهد. این شهرها مملو از کلوپ‌های شبانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید متنوع است.

چنانچه قصد رزرو بهترین تور فیلیپین 1402 را دارید، می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی “هرمس” ( https://hermes724.com) اقدام کنید. این مجموعه، مجری مستقیم تور فیلیپین در ایران است که امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی از ایرلاین‌های مختلف را دارد. هرمس با اعمال بیشترین تخفیف برای رزرو هتل و بلیط هواپیما و ارائه پشتیبانی 24 ساعته، سفری به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز