سفر به سیدنی با ارزان ترین بلیط استرالیا

بلیط استرالیا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استرالیا به دلیل شرایط طبیعی و امکانات خاصی که دارد، به یکی از مقاصد مهاجرتی و گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. سفر به این قاره به دلیل فاصله زیاد آن با ایران، هزینه زیادی می‌­طلبد، اما مسافران با گشتن در بین آژانس‌های هواپیمایی می‌توانند بلیط استرالیا با نرخ ارزان‌تر را پیدا کرده تا در هزینه‌های سفر خود صرفه­‌جویی کنند.

به گزارش کاماپرس، پیدا کردن بلیط پرواز مناسب از ایران به استرالیا کار چندان راحتی نیست و بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی تازه کار نیز به منظور جذب مسافر با وعده سفر آسان به استرالیا، بلیط هواپیمایی نه چندان مناسبی به فروش می‌رسانند؛ به طوری که بیشتر مسافرانشان از تاخیر زیاد پروازها، مشکلات ترانسفر، عدم رسیدگی هواپیما و امثال آن شکایت دارند.

در این گزارش مهمترین نکات برای خرید بلیط استرالیا و چگونگی تهیه ارزان­ ترین آن ارائه شده است.

تمهیدات لازم قبل از سفر به استرالیا

مسافران باید در نظر داشته باشند که فاصله استرالیا با ایران زیاد بوده و در نتیجه خود را برای یک سفر بسیار طولانی آماده کنند؛ ضمن اینکه در تعویض پروازها احتمالا چندین ساعت معطلی وجود خواهد داشت؛ به همین دلیل به مسافران استرالیا توصیه می‌شود که تعداد کافی بطری آب همراه خود داشته باشند، زیرا نوشیدن کافی آب باعث خواهد شد که در پروازهای طولانی آرامش سیستم بدن و مغز به خوبی حفظ شود. همچنین مسافران باید تمرینات کششی و حرکتی مناسب را یاد بگیرند تا در حین پرواز دچار درد عضلانی یا لختگی خون نشوند. داشتن وسایل خواب مناسب مثل چشم بند و بالش گردن برای حفظ حالت نرمال بدن در طول سفر ضروری است. علاوه بر آن باید کفش راحتی به پا کرد تا در طول سفر به پاها فشاری وارد نشود.

بلیط استرالیا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نکات کلیدی پیش از خرید بلیط هواپیما

مسافران برای تهیه بلیط استرالیا باید سراغ آژانس‌­های هواپیمایی معتبر بروند ولی پیش از آن باید مقصد خود را در کشور استرالیا معین کرده و با توجه به آن در مورد بلیط‌های پرواز تحقیق کنند. متقاضیان بلیط استرالیا در صورتی که برای سفر به این کشور عجله ندارند، می‌توانند از تخفیفات و تبلیغات فصلی خطوط هوایی و آژانس‌های هواپیمایی استفاده کنند. مسافران می‌توانند پیش از انتخاب بلیط، از مدتی قبل در آژانس هواپیمایی معتبر ثبت نام کرده و کد دریافت تخفیف یا آگهی‌ را برای خود فعال کنند تا در زمان مناسب، رزرو بلیط استرالیا را انجام دهند.

ارزان‌ترین بلیط استرالیا مربوط به کدام شرکت هواپیمایی است؟

در صورتی که مایل به رزرو ارزان بلیط استرالیا از تهران به مقصد سیدنی هستید، امکان خرید این نوع بلیط‌ از طریق آژانس گردشگری “قاره پیما” وجود دارد. این مجموعه با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما راه‌اندازی کرده است. ارزان­ترین بلیط استرالیا در آژانس قاره پیما مربوط به شرکت‌­های هواپیمایی ماهان و ایر آسیا است که البته شاید یکی از دلایل آن، توقف 12 ساعته در کشور مالزی باشد.

این پروازها به صورت هفته‌ای بوده و در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌­شود. معمولا پروازهای فوق راس ساعت 22:30 از تهران به سمت کوالالامپور و سپس به مقصد سیدنی انجام می­‌شود. متقاضیان در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره پرواز رفت با این شرکت‌های هواپیمایی یا حتی رزرو بلیط برگشت می‌­توانند با کارشناسان قاره پیما از طریق شماره تلفن  02191028292 در ارتباط باشند.

بلیط استرالیا-کاماپرس

فرآیند رزرو بلیط استرالیا در قاره پیما

متقاضیان به منظور خرید بلیط استرالیا از آژانس قاره پیما باید به وبسایت آن به آدرس www.gharepeyma.com مراجعه و در ابتدا نوع بلیط خود به صورت یک طرفه یا رفت و برگشت را مشخص و روی گزینه مدنظر کلیک کنند. پس از آن باید شهر مبدا و مقصد و تاریخ پرواز را مشخص کنند. سپس نوبت به مشخص کردن تعداد مسافران، جنسیت و سن آنان و مشخص کردن کلاس پرواز می­‌رسد. در مرحله پایانی باید پرواز مورد نظر مشخص شود و بعد از پرداخت هزینه بلیط، فرآیند رزرو به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز