سفر به تایلند با تور اقساطی

تور تایلند - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

معابد بودایی پرزرق و برق، مناظر طبیعی شگفت‌انگیز و سواحل زیبای تایلند باعث شده که این کشور به یکی پربازدیدترین مناطق در آسیای جنوب شرقی تبدیل شود. غذاهای خوشمزه و بوفه‌های خیابانی، جنگل‌های بارانی، آسمان‌ خراش‌ها و بازارهای محلی منحصربه‌فرد از جمله جاذبه‌های تایلند است.

به گزارش کاماپرس، هزینه‌های سفر به کشور تایلند در مقایسه با سایر کشورهای خارجی کمتر است؛ با این حال، گردشگران می‌توانند با رزرو تور اقساطی تایلند، بهترین و راحت‌ترین سفر را تجربه کنند.

در این گزارش ضمن معرفی جاذبه­‌های گردشگری، چند نکته مهم پیش از خرید تور اقساطی تایلند ارائه شده است.

جاذبه‌های گردشگری در تور اقساطی تایلند

بانکوک به عنوان پایتخت تایلند، ترکیبی از آسمان‌ خراش‌های سربه فلک‌کشیده، معابد و صومعه‌های بودایی و بازارهای لوکس و مجلل و بازارهای شناور و خیابانی است. بازدید از گرند پالاس، معبد وات فو و وات فرا برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ غنی این کشور در تور اقساطی تایلند فراهم شده است.

آکواریوم سی لایف اوشن، یکی از معروف­ترین جاذبه‌های دیدنی بانکوک برای کسب یک تجربه جدید است که به عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا نیز شناخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

پوکت، بزرگ‌ترین جزیره در تایلند است که در جنوب این کشور و در خط ساحلی دریای آندامان قرار دارد. پاکت دارای بیش از 40 جزیره است که با سلیقه مسافران و گردشگران در تور اقساطی تایلند جور در می‌­آید. سواحل سورین و کاتا نیز برای تفریحات خانوادگی ایده‌آل بوده و در مقابل، ساحل پاتونگ برای تفریحات ارزان و هیجان‌انگیز مناسب است. جزیره پوکت از ماه فوریه تا نوامبر دارای بهترین شرایط برای غواصی و تفریحات ساحلی است.

چیانگ مای، یکی از شهرهای شمالی تایلند است که برخلاف بانکوک، با جو آرام، معابد و صومعه‌های متعدد و فضای سبز و طبیعت بکر شناخته می‌شود. معبد وت فرا سینگ، یکی از مشهورترین معابد شمالی تایلند و جزو جاذبه‌های گردشگری تایلند است. چیانگ مای بهترین مقصد برای تجربه فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در تور اقساطی تایلند است.

همچنین پارک ملی دوی اینتانون انتخاب مناسبی برای کوه‌نوردی و صخره‌نوردی و شنا کردن است. کرابی نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای تایلند شناخته می‌شود که ترکیب بی‌نظیری از فضای مدرن، توریستی و محلی را ارائه می‌کند. کرابی در امتداد پوکت قرار دارد و دارای 150 کیلومتر خط ساحلی است. سواحل کرابی یکی از زیباترین نقاط غواصی مرجانی در دنیا شناخته می‌شود که گردشگران در تور اقساطی تایلند می‌­توانند از آن دیدن کنند.

تور تایلند - کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به تایلند

با توجه به تفاوت آب‌وهوا در سواحل غربی و شرقی، انتخاب بهترین زمان برای سفر به تایلند بستگی به مقصد بازدیدکنندگان دارد. به طور کلی بهترین زمان برای رزرو تور اقساطی تایلند در فصل خنک و خشک بین ماه­‌های نوامبر و آوریل بوده که میانگین هوا بین 29 تا 34 درجه سانتی‌گراد است. سواحل غربی در طول زمستان برای غواصی ایده‌آل است و در مقابل، امکان سفر به سواحل شرقی در تمام طول سال وجود دارد. کمترین میزان بارش در سواحل شرقی در ماه فوریه و بیشترین میزان آن در ماه نوامبر گزارش شده است.

تور تایلند - کاماپرس

ویزای توریستی تایلند

گردشگران باید در نظر داشته باشند که برای سفر به تایلند باید حداقل یک هفته قبل از سفر برای دریافت ویزای توریستی اقدام کنند. برای دریافت ویزای توریستی تایلند متقاضیان باید مدارک مختلفی مانند اصل و کپی گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس 6×4 و اصل و کپی مدارک هویتی را ارئه کنند. علاوه بر این مدارک، ارائه تمکن مالی برای هر یک از متقاضیان ضروری است.

تور تایلند - کاماپرس

خرید تور اقساطی تایلند با «باما سفر»

باما سفر دارای بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ برگزاری تورهای داخلی و خارجی مختلف است و کلیه خدمات خرید بلیط هواپیما چارتری، اخذ ویزای توریستی و صدور بیمه مسافرتی برای گردشگران را انجام می­‌دهد. این مجموعه تورهای داخلی و خارجی را به صورت اقساطی و فقط با چک بدون نیاز نیاز به ضامن برگزار می‌کند. گردشگران می‌توانند 20 درصد از هزینه سفر خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و مابقی را با چهار درصد کارمزد به ازای هر ماه قسط بپردازند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت باما سفر به آدرس https://bamasafar24.ir مراجعه کننند یا با شماره تلفن 09300030525 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماسفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز