بهترین تور آنتالیا ویژه آبان ماه را از کجا بخریم؟

تور آنتالیا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سواحل آنتالیا در تابستان جمعیت و هیجان زیادی را تجربه می‌کند. در فصل پاییز سفر به این منطقه می‌تواند آرامش را برای مسافران به همراه آورد. این فصل در آنتالیا معتدل، گرم و آفتابی است. دمای هوا معمولا 25 درجه است و برای افرادی که خواهان آفتاب ملایم پاییزی هستند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم‌اندازهای طبیعی خیره کننده یک مقصد بی نظیر است. در کنار ساحل آن می‌توان شاهد شهرها و خرابه‌های باستانی زیبایی بود. مقبره‌های صخره‌ای لیسیایی در میرا، ویرانه‌های تاریخی در آریکاندا نمونه‌ای از آن است.  موزه آنتالیا مجموعه‌ای باشکوه از عصر پارینه سنگی تا مجسمه‌هایی از دوران امپراطوری روم و یونان را شامل می‌شود. دروازه هادریان یکی دیگر از جاذبه‌های باستانی این شهر است. بسیاری از بقایای تاریخی در فهرست میراث یونسکو ثبت شده‌اند.

این شهر ساحلی با وجود رستوران‌های مناسب و مراکز خرید متعدد پاسخ به هر سلیقه و هر بودجه ای را می‌دهد. اقامتگاه‌های کوهستانی، هتل‌های ساحلی و انواع بوتیک هتل‌ها برای سفری اقتصادی پیشنهاد می‌شوند. هتل‌های پنج ستاره اغلب در ساحل لارا قرار دارند. این منطقه 45 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. در این ساحل ماسه‌ای و سنگریزه‌ای دوش و صندلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

تور آنتالیا-کاماپرس

کاماپرس در ادامه به بررسی 5 آژانس برگزارکننده تور آنتالیا پرداخته است:

راز آسمان پایتخت

آژانس الفبای سفر

الفبای سفر در روزهای 12، 13 و 14 آبان برگزاری تور آنتالیا را از تهران در نظر دارد. طول اقامت شش شب است. شرکت حمل‌ونقل پگاسوس پروازهای این تور را پوشش می‌دهد. مشخصات و هزینه هتل‌های سه الی پنج ستاره در وبسایت این آژانس شرح داده شده‌است. برخی از این هتل‌ها دارای تخفیف ویژه هستند.

آژانسآویسا الهه باستان

آویسا آژانسی دیگر در حوزه گردشگری است. به برگزاری تورهای داخلی و خارجی در سراسر سال می‌پردازد. آبان سال جاری تور آنتالیا را نیز در برنامه خود دارد. طول اقامت شش شب و هفت روز است. این تور با پرواز کورندون صورت می‌گیرد. بار مجاز 30 کیلوگرم است. هنگام پرواز رفت تست پی سی آر برای مسافران رایگان انجام می‌شود.

آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی

آژانس هواپیمایی آرزوی آسمان آبی برای تورهای داخلی و خارجی  با ایرلاین‌های متفاوت همکاری می‌کند. تور آنتالیا این شرکت با پرواز کرندون صورت می‌گیرد. بیمه مسافرتی با پوشش کرونا برای افراد زیر 60 سال تهیه می‌شود. تاریخ رفت تور 20 آبان در نظر گرفته شده‌است.

آژانس کایت

وبسایت کایت در پاییز امسال شرایط تور آنتالیا را در تاریخ‌های متفاوت بارگزاری می‌کند. در این سامانه امکان خرید اقساطی برای اکثر تورها وجود دارد. تور آنتالیا از این شرایط نیز برخوردار است. اگر مسافران درخواست صندلی بیزینس کلاس داشته باشند مبلغ دو میلیون تومان به پکیج انتخابی آن‌ها اضافه می‌شود.

آژانس چهارفصل

آژانس مسافرتی چهارفصل با معرفی سه الی چهار هتل با موقعیت مکانی متفاوت به معرفی تور آنتالیا می‌پردازد. خدمات آن شامل اقامت با صبحانه، نهار و شام است.  مشخصات هر هتل و امکانات آن در وبسایت آژانس شرح داده شده‌است.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : آرزوی آسمان آبیآژانس چهار فصلآژانس مسافرتی آویساالفبای سفرکایت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز