سری جدید تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ معرفی شد

لست سکند

شرکت سامسونگ که یک برند نام‌آشنا در دنیای کالای دیجیتال به شمار می‌رود، امروز تبلت‌های اقتصادی سری گلکسی Tab A9 را به بازار معرفی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

با گره خوردن زندگی روزمره انسان‌ها به تکنولوژی، استفاده از انواع ابزارهای دیجیتالی در میان مردم رواج یافته است. تبلت‌ به عنوان یکی از این ابزارها، وزن سبک و حمل راحت‌تری نسبت به لپ‌‌تاپ دارد و از سویی دیگر به دلیل بزرگی صفحه نمایشگر، گزینه مناسب‌تری برای تماشای فیلم نسبت به گوشی محسوب می‌شود. در میان برندهای معروفی که به تولید و عرضه تبلت می‌پردازند، سامسونگ به دلیل تنوع، نمایشگر با کیفیت و اعتبار بالایی که دارد، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

کاماپرس در ادامه به بررسی ویژگی این دو محصول جدید از برند سامسونگ می‌پردازد.

ویژگی تبلت‌های جدید سری گلکسی Tab A9 سامسونگ

دو مدل گلکسی Tab A9 و گلکسی Tab A9 پلاس، از محصولات جدید و اقتصادی خانواده سامسونگ به شمار می‌روند که با داشتن نمایشگرهای 8.7 و 11 اینچی، به بزرگترین صفحه نمایش تبلت‌های سری گلکسی A مجهز شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

هر دو مدل تبلت‌های سری گلکسی Tab A9 دارای رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هستند و فضای بیشتری را نسبت به نمونه‌های قبل جهت ذخیره‌ و نگهداری اسناد در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مدل گلکسی Tab A9 دارای نرخ تازه‌سازی تصویر60 هرتز، بلندگوهای دوگانه و اتصال LTE است. گلکسی Tab A9 پلاس به عنوان عضو دوم این مجموعه اقتصادی، از نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی برخوردار است و به کاربران تجربه یک بازی بدون تأخیر را هدیه می‌دهد. مدل پلاس این تبلت مجهز به بلندگوی چهارگانه است و از فناوری فایو جی نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی Tab A9 پلاس به دلیل برخورداری از ویژگی multi-active window، امکان نمایش اپلیکیشن‌ها را در سه پنجره مختلف میسر می‌کند؛ از این رو کاربران می‌توانند چند کار را به صورت همزمان جلو ببرند و تجربه‌ای مشابه با لپ‌تاپ داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های این تبلت‌ها می‌توان به برنامه Screen Recorder اشاره نمود که امکان ضبط محتوا و دسترسی مجدد به آن را برای کاربران فراهم می‌کند.

گلکسی Tab A، امکان اتصال یکپارچه میان تمام دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را فراهم نموده؛ از این رو می‌توان هر محتوایی را به راحتی بین نمایشگرهای گوشی، تبلت و تلویزیون جابه‌جا کرد. از سویی دیگر به لطف قابلیت Quick Share، دیگر نیازی به جفت‌شدن دستگاه‌ها برای انتقال فایل نیست.

سامسونگ این محصول را با فناوری امنیتی چندلایه به بازار معرفی کرد تا خیال کاربران را از ایمنی اطلاعاتشان راحت کند. به علاوه قابلیت Private Share این امکان را برای کاربران فراهم می‎کند که در صورت ارسال اطلاعات حساس و امنیتی، محتوای خود را پیش از اشتراک‌گذاری رمزگذاری کنند. وجود Secure Wi-Fi نیز نگرانی افراد را حین استفاده از شبکه‌های اینترنتی پرخطر رفع می‌کند.

قابلیت Samsung Kids در سری جدید تبلت‌های برند سامسونگ، خیال والدین را از حضور کودکان خود در فضای دیجیتالی آسوده می‌کند. والدین با دسترسی به تنظیمات و ساخت نمایه مخصوص کودک بر تمام فعالیت‌های آن‌ها نظارت و کنترل دارند.

این محصول در سه رنگ نقره‌ای، نوک مدادی و سرمه‌ای از 23 اکتبر 2023 در بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگسامسونگ الکترونیکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز