پرفروش‌ ترین تبلت‌ های دیجی‌ کالا در آبان ماه ۱۴۰۲

تبلت-کاماپرس

براساس پژوهش موج سوم پیمایش «سنجش وضعیت مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» بررسی رفتار مصرفی کاربران در مواجهه با این کالای دیجیتال حاکی از آن است که ۲۷.۲ درصد افراد دارای تبلت از آن برای انجام بازی‌های رایانه‌ای، ۲۳ درصد برای تماشای فیلم، ۱۹.۹ درصد کاربران برای گوش‌ دادن به موسیقی، ۲۳ درصد جهت مطالعه کتاب و ۱۳ درصد برای یادداشت‌برداری استفاده می‌کنند.

دانش‌آموزان و دانشجویان بیشتر از دیگران از تبلت برای مطالعه کتاب، خواندن، نوشتن مقاله و در برخی مواقع بازی استفاده می‌کنند. همچنین این کالای دیجیتال برای افراد غیرشاغل و کودکان بیش از دیگران برای بازی و دیدن فیلم کابرد دارد. در نهایت مشخص شد که ویژگی‌هایی مانند سن پایین، افزایش سطح تحصیلات، منزلت شغلی و پایگاه اقتصادی می‌تواند باعث میزان افزایش استفاده از تبلت باشد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین تبلت‌های فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را در مهرماه ۱۴۰۲ معرفی می‌کند:

۱- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225

این محصول با قیمت 4 میلیون و 944 هزارتومان یکی از تبلت‌های میان‌رده سامسونگ به حساب می‌رود که در سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار شد. صفحه نمایش آن ۸.۷ اینچ با رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی برابر با ۱۸۹ پیکسل بر اینچ است که تصویر نسبتا با کیفیتی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

دارای حافظه رم 3 و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است که البته امکان افزایش آن تا ۵۱۲ گیگابایت نیز امکان‌پذیر است. همچنین این محصول دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسل در قسمت پشت تبلت و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است؛ بدین جهت این تبلت برای عکاسی نیاز مخاطب را برآورده می‌کند اما برای تماس تصویری و برگزاری وبینار دوربین سلفی آن کیفیت مناسبی نخواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم عامل Android 11، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت، قابلیت پشتبانی از 1 سیم‌کارت و درگاه USB Type-C 2.0 اشاره کرد. همچنین وزن آن ۳۶۶ گرم است که جزو تبلت‌های سبک به شمار رفته و برای استفاده روزمره و مداوم مناسب است.

لازم به ذکر است این تبلت برای کاربرانی که قصد انجام کارهای معمولی و روزمره خود را داشته باشند، برای تماشای فیلم و ویدئو همچنین اجرای برنامه‌های نه چندان سنگین مناسب خواهد بود.

تبلت سامسونگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۲- تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205

قیمت این محصول 8 میلیون و 880 هزارتومان است. این تبلت دارای صفحه نمایش با ابعاد ۱۰.۵ اینچ و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل است که توانایی نمایش ۱۱۶ پیکسل در هر اینچ را دارد. این صفحه نمایش برای استفاده روزمره یا دانش‌آموزان مناسب خواهد بود و چشمان آن‌ها را خسته نمی‌کند.

دوربین اصلی پشت تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل از دیگر ویژگی‌های آن است.

این محصول دارای حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از 1 سیم‌کارت، قابلیت مکالمه، پشتیبانی از سیستم عامل Android 11، درگاه USB Type-C 2.0 و وزن ۵۰۸ گرمی آن اشاره کردکه نسبتا جزو تبلت‌های سبک به شمار می‌رود.

باتری آن با میزان ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت، زمان کار قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ کردن در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بدین جهت برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌های کاربردی و پرمخاطب، تبلت مناسبی است.

تبلت سامسونگ-کاماپرس

۳- تبلت شیائومی مدل Redmi Pad

این محصول با قیمت ۱۳ میلیون و 390 هزارتومان یکی از تبلت‌های میان‌رده شیائومی است که دارای صفحه نمایش با ابعاد ۱۰.۶۱ اینچ و رزولوشن ۲۰۰۰×۱۲۰۰ پیکسل است و تصویر با کیفیتی به شما ارائه می‌دهد. به علاوه این صفحه نمایش با تکنولوژی که دارد مخاطب در شرایط نوری مختلف با روشنایی صفحه و نمایش باکیفیت مواجه خواهد شد.

دوربین اصلی تبلت از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض(Ultra Wide) است که برای عکاسی، برگزاری وبینار و تماس تصویری مناسب است.

همچنین باتری آن با میزان ظرفیت 8 هزار میلی‌آمپر ساعت نیاز روزمره مخاطب برای 3 تا 4 ساعت فعالیت مداوم بدون شارژر را فراهم می‌کند.

این محصول دارای حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. وزن آن با ۴۶۵ گرم جزو تبلت‌های نسبتا سبک بوده و بدون قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت است. همچنین به سیستم عامل Android 12 تجهیز شده و دارای درگاه USB Type-C، بلوتوث و شیار کارت حافظه است.

تبلت شیائومی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۴- تبلت اپل مدل ipad(9th Generation)

قیمت این محصول ۱۵ میلیون و 630 هزارتومان است. صفحه نمایش آن ۱۰.۲ اینچ با رزولوشن ۱۶۲۰×۲۱۶۰ پیکسل است و توانایی نمایش ۲۶۴ پیکسل درهر اینچ را دارد. تکنولوژی این صفحه نمایش باعث شده تا در شرایط نوری متنوع تصویر واضح و بسیار باکیفیتی را شاهد باشیم.

دوربین سلفی آن با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (Ultra Wide) یک زاویه دید ۱۲۲ درجه‌ای را به مخاطب ارائه می‌دهد. همچنین دوربین اصلی آن نیز با رزولوشن 8 مگاپیکسل از نوع عریض (Wide) است. این تبلت برای تماس تصویری، برگزاری لایو و وبینار بسیار مناسب است چراکه از دوربین سلفی باکیفیتی برخوردار است.

این تبلت به پردازنده A13 بایونیک تجهیز شده که می‌تواند بازی و نرم‌افزارهای سنگین را به راحتی اجرا کند. همچنین این محصول دارای حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است. این تبلت با وزن ۴۸۷ گرم جزو تبلت‌های سبک بوده و از سیستم عامل ipad OS 15 نیز پشتیبانی می‌کند این در حالیست که قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت و کارت حافظه را ندارد و تنها درگاه‌های ارتباطی آن بلوتوث و وای‌فای است.

تبلت اپل- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلدیجی کالاسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز