معرفی اولین تبلت برند شیائومی در بازارهای جهانی + قیمت روز 28 مهر

اولین تبلت برند شیائومی با نام ردمی پد REDMI PAD با ویژگی‌های بسیار هیجان‌انگیز و فوق‌العاده، توسط نمایندگی شیائومی در بازارهای جهانی معرفی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری و تکنولوژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این تبلت دارای خصوصیات بی نظیری است که کم‌تر در محصولات مشابه پیدا می‌شود. با توجه به مشخصات خام و قیمت بسیار اقتصادی، ردمی پد می‌تواند به برجسته‌ترین محصول در میان رقبا تبدیل شود.

تبلت ردمی پرو چه ویژگی هایی دارد؟

تبلت ردمی پد صفحه نمایش ال سی دی 10.61 اینچی با وضوح 2K پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز دارد. صفحه نمایش این محصول نمایندگی شیائومی ، رنگ‌های 10 بیتی و روشنایی تا 400 نیت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به دلیل داشتن گواهی Widevine L1، فرصتی برای کاربران فراهم شده تا محتوای HD را در پلتفرم‌های استریم مانند Netflix، Prime Video و Disney+ Hotstar تماشا کنند. تبلت ردمی پد ویژگی‌های جالب توجه زیر را دارد:

  • قیمت مناسب

بدون شک ردمی پد، به انتخاب اول اکثر مردم تبدیل خواهد شد. چرا که با وجود برطرف کردن نیاز افراد، قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد. قیمت این محصول از نمایندگی شیائومی در اروپا، از حدود 280 یورو شروع می‌شود.

آریاک سفر
  • نرم‌افزار سفارشی

بیش‌تر تبلت‌های بازار، حداقل ویژگی‌های نزدیک به اندروید را دارند. اما ردمی پد با MIUI for Pad عرضه شده است. یعنی همان نرم‌افزاری که در شیائومی پد 5 به کار رفته است.

  • چیپست توانمند

تبلت‌های اقتصادی موجود در بازار، معمولا دارای چیپست‌های پایه است. اما نمایندگی شیائومی در ردمی پد، از MediaTek Helio G99 SoC استفاده کرده است. این تراشه در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود.

  • نمایشی با نرخ تازه‌سازی بالا

معمولا تبلت‌های پریمیوم دارای صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا هستند. اما نمایندگی شیائومی این ویژگی را در ردمی گنجانده است. علاوه بر این، این محصول گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی را دارا می‌باشد.

نمایندگی شیائومی همواره کاربران را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولاتش، شگفت زده می‌کند. بدون شک تبلت ردمی پد به یکی از تبلت‌های محبوب در سرتاسر جهان تبدیل خواهد شد. در ادامه قیمت تعدادی از محصولات عرضه شده در نمایندگی شیائومی را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز