پرفروش ترین گوشی های میان رده شیائومی + قیمت روز موبایل

گوشی شیائومی - کاماپرس
لست سکند

برند شیائومی موفق شده با تولید گوشی‌های باکیفیتی که از قیمت مناسب و کارکردی خوب برخوردار هستند، وارد عرصه رقابت با غول‌های صنعت دیجیتال شود. شیائومی برای ساخت این گوشی‌های میان رده از صفحه نمایشگرهای باکیفیت، دوام خوب، دوربین‌های قوی و پردازنده‌هایی که برخی از آنها برای اجرای بازی‌های سنگین هم مناسب هستند، استفاده کرده تا بتواند برگ برنده‌ای در برابر اپل و سامسونگ داشته باشد.

قیمت این گوشی‌های پرفروش می‌تواند متغیر باشد. برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید از سایت بای صد استفاده کنید.

چرا گوشی‌های میان رده شیائومی پرطرفدار هستند؟

گوشی‌های میان رده شیائومی با برخورداری از کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و مشخصات فنی قدرتمندی که بعضی از آنها فقط در گوشی‌های پرچمدار به چشم می‌خورد، توانسته‌اند محبوبیتی بی‌نظیر کسب کنند. این گوشی‌های پرفروش برای گیمینگ و عکاسی گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند و می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت‌شان، آنها را خریداری کنید.

کاماپرس در ادامه این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده شیائومی را معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده شیائومی + قیمت روز موبایل

1- گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G (23021RAAEG)

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 539 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی شیائومی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و 1200 نیت روشنایی، تصویر باکیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد که در این بازه قیمتی بسیار خوب است. تراشه میان رده به کار رفته روی این گوشی باعث شده عملکرد روزانه بسیار خوبی را شاهد باشیم. با این حال، این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین گزینه چندان مناسبی نیست. دوربین سه گانه این گوشی میان رده از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی بهره‌مند شده که برای عکاسی در نور روز کاملا مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی پرفروش 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی می‌توان یک روز کامل با آن کار کرد.

گوشی شیائومی - کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی Poco X3 NFC

قیمت این گوشی شیائومی 8 میلیون و 90 هزار تومان است. برای مقایسه مدل‌ها و همچنین کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز موبایل می‌توانید از سایت بای صد کمک بگیرید. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی با کیفیت بالا و نرخ نوسازی 120 هرتز، تصویری با کیفیت رضایت بخش را به همراه دارد. پردازنده این گوشی میان رده از تراشه قدرتمندی بهره برده که اجازه می‌دهد تمام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به راحتی اجرا کند. دوربین چهارگانه این گوشی پرفروش با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی لذت عکاسی در نور روز را به شما می‌چشاند و همچنین برای عکاسی در شب هم عملکرد مناسبی دارد. باتری 5160 میلی آمپر ساعتی این گوشی یکی از بهترین باتری‌ها بین دیگر گوشی‌های هوشمند است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

قیمت این گوشی میان رده 8 میلیون و 279 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.43 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و 1000 نیت روشنایی صفحه می‌تواند رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. پردازنده این گوشی سرعت بالای پردازش اطلاعات را به نمایش خواهد گذاشت. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی شیائومی کیفیت عکس‌های ثبت شده را تضمین می‌کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی طول عمر مفید بالایی را ارائه خواهد داد.

گوشی شیائومی - کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 11 Lite 5G NE

قیمت این گوشی پرفروش 11 میلیون و 999 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.55 اینچی این گوشی میان رده با برخورداری از نرخ نوسازی 90 هرتز سرعت پردازش و کیفیت بالایی را ارائه خواهد داد. پردازنده این گوشی به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ثبت عکس‌های کاملا باکیفیت در نور روز را برای کاربر فراهم می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 425 میلی آمپر ساعت است.

گوشی شیائومی - کاماپرس

5- گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 پرو فایو جی

قیمت این گوشی هوشمند 12 میلیون و 680 هزار تومان است. نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی شیائومی با روشنایی 900 نیتی و نرخ نوسازی 120 هرتز، تصویر بسیار باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده این گوشی به خوبی از پس کارهای روزانه برمی‌آید و برای بازی‌های سنگین می‌توانید از گرافیک متوسط استفاده کنید تا کیفیت خوبی را شاهد باشید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال باعث شده کیفیت عکس‌های ثبت شده رضایت بخش باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی فقط به 55 دقیقه زمان برای کامل شارژ شدن نیاز دارد.

گوشی شیائومی - کاماپرس

خرید گوشی از بای صد

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ را دارد. این شرکت که از سال 93 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مورد نظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز