تبلت اقتصادی شیائومی با نام ردمی پد به بازار می‌آید + قیمت روز گوشی شیائومی

قرار است که شیائومی به زودی تبلت جدیدی را با نام ردمی پد به بازار عرضه کند. چند سالیست که محصولات شیائومی طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرده‌اند. از این رو، درخواست نمایندگی شیائومی می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در بازار باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حالا ترکیب حافظه، رنگ‌بندی و تاریخ عرضه‌ این محصول جدید شیائومی، تبلت ردمی پد فاش شده است. شیائومی تبلت ردمی پد را در ماه اکتبر (مهر) سال جاری به بازار عرضه می‌کند.

یکی از افشاگران مشهور اعلام کرده که ردمی پد در رنگ‌های خاکستری، سبز و نقره‌ه‌ای و در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی 64/3 و 64/4 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که ردمی پد از نمایشگر ال سی دی 11.2 اینچی با وضوح 2K بهره برده و به تراشه‌ مدیاتک MT8781 و باتری 7800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ 22.5 وات مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این تبلت می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI Pad 13 (مبتنی بر اندروید 12) اشاره کرد.

آریاک سفر

در رابطه به قیمت این محصول شیائومی باید گفت ردمی پد در دو نسخه‌ی 64/3 گیگابایتی با قیمت 250 یورو و 128/4 گیگابایتی با قیمت 350 یورو به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر شیائومی این موضوع را تایید نکرده است اما اطلاعات منتشرشده کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که تبلت پرچمدار شیائومی پد 5 سال گذشته با قیمت 399 یورو به بازار عرضه شده بود. از این رو بعید است که شیائومی تبلت اقتصادی ردمی پد را با قیمت یادشده در دسترس قرار دهد.

محصولات جدید شیائومی، یک به یک وارد بازار می‌شوند و در صورت کاربردی بودن به محبوبیت این برند می‌افزایند. به همین دلیل است که درخواست نمایندگی شیائومی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عاقلانه در بازار موبایل باشد. در ادامه قیمت محصولات شیائومی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز