محبوب ترین تبلت های سامسونگ در بازار + قیمت مردادماه

لست سکند

در زمستان سال 2023 سامسونگ 23 درصد از فروش کل تبلت‌ها در جهان را به خود اختصاص داد؛ یعنی این برند چیزی بیشتر از 7 میلیون تبلت در دنیا به فروش رسانده است. آمار مربوط به فروش تبلت‌های سامسونگ در بهار و تابستان هنوز منتشر نشده است. با این حال، این شرکت کره‌ای در زمستان سال میلادی جاری، رتبه دوم پرفروش‌ترین تبلت‌های جهان را از آن خود کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو در سایت دیجی کالا، به معرفی محبوب‌ترین تبلت‌های سامسونگ می‌پردازد.

1- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab A7 Lite – T225

قیمت این تبلت سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 140 هزار تومان است. صفحه نمایش این تبلت میان رده 8.7 اینچ است. قدرت پردازنده این تبلت متوسط است و می‌تواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های نسبتا سنگین هم بربیاید. دوربین‌های پشت و سلفی این دستگاه هم مثل بیشتر تبلت‌ها چندان قوی نیست. ظرفیت باتری این محصول سامسونگ 5100 میلی آمپر ساعت است. این مدل می‌تواند برای کسانی که تبلتی برای نیازهای روزمره‌شان نیاز دارند و صفحه نمایشی با کیفیت خیلی عالی نمی‌خواهند، گزینه مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تبلت سامسونگ- کاماپرس

2- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205

قیمت این تبلت سامسونگ 10 میلیون و 200 هزار تومان است. صفحه نمایش این محصول 10.5 اینچ است و وضوح تصویر مناسبی را ارائه می‌دهد. دوربین پشت این دستگاه برای ثبت تصاویر در نور روز عملکرد مناسبی دارد. پردازنده این تبلت برای استفاده‌های روزمره و اجرای برنامه‌های پرطرفدار و کاربردی، مناسب است. گلکسی تب آ 8 از باتری‌ای با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که طول عمر مفید بالایی را تضمین می‌کند.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

3- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab S6 Lite 2022

قیمت این محصول 17 میلیون تومان و 790 هزار تومان است. جنس آلومینیومی بدنه باعث شده این تبلت از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد. صفحه نمایش 6 اس 10.4 اینچ است. دوربین اصلی این تبلت از رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم از کیفیت 5 مگاپیکسل برخوردار است. ظرفیت باتری دستگاه 7040 میلی آمپر ساعت است که باعث می‌شود طول عمر مفید مناسبی داشته باشد.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

4- تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295

قیمت این تبلت میان رده 7 میلیون و 560 هزار تومان است. قدرت پردازش آن متوسط است و می‌توانید بازی‌های نسبتا سنگین را هم با آن اجرا کنید. صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ است. دوربین اصلی این محصول خوش قیمت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل است. این تبلت از باتری‌ای با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. اگر تبلتی برای رفع نیازهای روزمره می‌خواهید که عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

5- تبلت سامسونگ مدل  Galaxy Tab S8 Ultra

قیمت این تبلت پرچمدار 52 میلیون و 950 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 14.6 اینچی این محصول، 120 هرتز است و کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌کند. تبلت‌ها معمولا دوربین‌های قدرتمندی ندارند، اما این تبلت سامسونگ دوربین دوگانه‌ای دارد که کیفیت مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، گلکسی اس8 اولترا دارای دو سنسور دوربین سلفی است. پردازنده قوی این تبلت پرچمدار بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا می‌کند. ظرفیت باتری دستگاه 11200 میلی آمپر ساعت است که طول عمر مفید بسیار خوبی را تضمین خواهد کرد. این تبلت یک قلم هوشمند هم دارد.

تبلت سامسونگ- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز