سریع ترین روش دریافت آنلاین ویزای دبی

سریع-ترین-روش-دریافت-آنلاین-ویزای-دبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفارت‌خانه امارات متحده عربی در راستای بالا بردن سرعت روند کاری اخذ ویزای دبی، جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت مسافران در سفارت‌خانه، روش نوینی برای اخذ ویزای دبی به نام ویزای آنلاین یا ویزای الکترونیکی در نظر گرفته است.

به گزارش کاماپرس، ویزای الکترونیکی دبی هیچ تفاوتی با سایر ویزاهای مسافرتی نداشته و تنها تفاوت آن در این است که مسافران می‌توانند فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنند. همچنین، اخذ ویزای دبی در این روش نسبت به دریافت ویزای لیبل‌دار از روندی سریع‌تر و آسان‌تر برخوردار است.

در این گزارش، شرایط اخذ ویزای دبی، مدارک و هزینه‌های لازم و مزایا سفارش آنلاین ویزای دبی بررسی شده است.

شرایط اخذ ویزای دبی

اخذ ویزای دبی به تمکن مالی، سابقه سفر به کشورهای دیگر، مراجعه حضوری به سفارت یا انجام مراحل انگشت نگاری نیازی ندارد و می‌توان روند دریافت آن را به صورت کاملا آنلاین انجام داد. البته شرایط سفر به دبی برای افراد زیر 18 سال به این صورت است که این افراد باید درخواست ویزای دبی را در یک فرم به همراه پدر یا مادر یا سرپرست خود ارائه بدهند.

البته این افراد به تنهایی نمی‌توانند به دبی سفر کنند و بعد از ارائه درخواست ویزای دبی و اخذ آن باید به همراه یکی دیگر از وابستگان درجه اول یا دوم به کشور امارات سفر کنند.

راز آسمان پایتخت

سریع-ترین-روش-دریافت-آنلاین-ویزای-دبی-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

اسکن صفحه اول پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماهه، عکس پرسنلی، اسکن شناسنامه و اسکن کارت ملی از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی است. افراد جهت دریافت ویزای دبی نیازی به ارائه چک ضمانت، بلیط هواپیما، رزرو بلیط و غیره ندارند. همچنین، آن‌ها می‌توانند عکس پرسنلی را با تلفن همراه خود در یک پس زمینه سفید تهیه کنند.

مدت زمان لازم برای صدور ویزای دبی

مدت زمان لازم برای اخذ ویزای دبی به صورت عادی یک الی 3 روز کاری است. افرادی که تا زمان سفر آن‌ها وقت زیادی باقی نمانده و عجله دارند هر چه سریع‌تر به دبی سفر کنند، می‌توانند برای اخذ ویزای دبی فوری درخواست دهند. ویزای دبی فوری نسبت به ویزای عادی دبی هزینه نسبتا بیشتری دارد اما در فاصله 24 ساعت یا 2 روز صادر می‌گردد.

قیمت انواع ویزای دبی

قیمت انواع ویزای دبی براساس نوع ویزا (تحصیلی، کاری، تجاری و غیره)، مدت زمان اقامت (کوتاه مدت یا بلند مدت)، میزان ورود و خروج از دبی (یک بار ورود، دو بار ورود و چند بار ورود) متغیر می‌شود. همچنین، قیمت براساس سن متقاضیان خرید ویزای دبی نیز از یکدیگر متفاوت خواهد بود. در ادامه قیمت انواع ویزای دبی براساس قیمت ارائه شده در سایت قاره پیما بررسی شده است.

نوع ویزای دبی قیمت ویزای دبی
افراد بالای 18 سال افراد زیر 18 سال
ویزای 10 روزه عادی 4 میلیون و 80 هزار تومان 1 میلیون و 100 هزار تومان
ویزای 10 روزه فوری 5 میلیون و 400 هزار تومان 2 میلیون و 200 هزار تومان
ویزای 30 روزه عادی 4 میلیون و 200 هزار تومان یک میلیون و 200 هزار تومان
ویزای 30 روزه فوری 5 میلیون و 600 هزار تومان 2 میلیون و 200 هزار تومان

سریع-ترین-روش-دریافت-آنلاین-ویزای-دبی-کاماپرس

مزایا سفارش آنلاین ویزای دبی از یک آژانس مسافرتی معتبر

مسافران می‌توانند در خانه یا در محل کار در هر ساعتی از شبانه روز فرم درخواست ویزای دبی را به صورت آنلاین تکمیل و آن را همراه با مدارک لازم در وبسایت آژانس مسافرتی مورد نظر بارگذاری کنند.

هزینه‌های لازم اخذ ویزای دبی نیز به صورت آنلاین و ریالی از طریق درگاه پرداختی انجام می‌شود و افراد برای پرداخت هزینه‌ها نیازی برای مراجعه حضوری به آژانس مسافرتی و یا شعب بانکی ندارند.

افراد با انجام فرآیند اخذ ویزای دبی به صورت آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری، اتلاف وقت و هزینه‌های مرتبط با رفت و آمد نخواهند داشت.

در ادامه در هر زمانی که ویزا صادر گردد، پیامک صدور آن به صورت پیامک، ایمیل یا از طریق واتساپ به افراد اعلام می‌گردد. ویزای دبی در هر زمانی در حساب کاربری افراد در آژانس مسافرتی قابل مشاهده بوده و افراد می‌توانند در هر لحظه‌ای آن را پرینت بگیرند و یا در تلفن خود ذخیره کنند.

برای دریافت ویزای دبی به کجا مراجعه کنیم؟

آژانس مسافرتی «قاره پیما» با داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما را راه‌اندازی کرده است.

افرادی که به دنبال دریافت ویزای دبی در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مقرون به‌صرفه هستند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و در تعطیلات فرم درخواست ویزای دبی را در خانه یا محل کار تکمیل کنند و به همراه مدارک مورد نیاز در وبسایت آژانس مسافرتی قاره پیما بارگذاری کنند و منتظر صدور ویزای دبی بمانند.

در روش بعدی، افراد می‌توانند از طریق ایمیل یا واتساپ قاره پیما، اسکن یا عکس مدارک خود را ارسال کنند. کارشناسان ویزای دبی پس از بررسی مدارک لینک پرداخت آنلاین هزینه ویزای دبی را برای مسافران ارسال می‌کنند و پس از صدور ویزای دبی آن را به ایمیل یا واتساپ مسافران ارسال خواهند کرد.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و ویژگی‌های متنوع مجموعه «قاره پیما» به وبسایت آن به آدرس  www.gharepeyma.com مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره تلفن 021 91028292  از کارشناسان این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز